רשת הרהיטים ועיצוב הבית, שמרת הזורע, יוצאת בימים אלה בקמפיין משולב מדיות בהשקעה של מיליון שקל.
הקמפיין, מבית היוצר של משרד הפרסום טרילוג'י כולל תשדירי טלויזיה בערוצים 2 ו – 10 לחשיפת הקולקציה החדשה של שמרת הזורע ומבצעי החגים השונים המוצעים ברשת, קמפיין עיתונות בעיתונות ארצית, מקומית ומגזינים וקמפיין רדיו אזורי למבצעי החגים.
לדברי אריה ויסמן, מנכ"ל שמרת הזורע "במהלך השנה האחרונה השקענו רבות בסניפים להובלת מסר האיכות, העדכניות והחדשנות: שינינו את הנראות בסניפים, פתחנו סניף אאוטלט בקיבוץ שמרת, הכשרנו את אנשי המכירות של החברה ליועצי עיצוב ובימים אלה אנחנו עולים בקמפיין ארצי רחב-היקף לחשיפת קולקציות חדשות ומבצעי החגים".
הקמפיין הטלוויזיוני יעלה לאוויר במוצאי יום הכיפורים, מוצ"ש, 18.9.10 ויימשך עד 1.11.2010
לרשת שמרת הזורע יש כיום 9 סניפים ברחבי הארץ: קיבוץ שמרת; חיפה; נתניה; רמת-גן; ראשל"צ; ביל"ו סנטר; ירושלים; אשדוד; סניף אאוטלט בקיבוץ שמרת.
אתר אינטרנט: www.shw.co.il.