שמרת הזורע יוצאת בקמפיין משולב בהשקעה של מיליון שקל

רשת הרהיטים ועיצוב הבית, שמרת הזורע, יוצאת בימים אלה בקמפיין משולב מדיות בהשקעה של מיליון שקל.



הקמפיין, מבית היוצר של משרד הפרסום טרילוג'י כולל תשדירי טלויזיה בערוצים 2 ו – 10 לחשיפת הקולקציה החדשה של שמרת הזורע ומבצעי החגים השונים המוצעים ברשת, קמפיין עיתונות בעיתונות ארצית, מקומית ומגזינים וקמפיין רדיו אזורי למבצעי החגים.



לדברי אריה ויסמן, מנכ"ל שמרת הזורע "במהלך השנה האחרונה השקענו רבות בסניפים להובלת מסר האיכות, העדכניות והחדשנות: שינינו את הנראות בסניפים, פתחנו סניף אאוטלט בקיבוץ שמרת, הכשרנו את אנשי המכירות של החברה ליועצי עיצוב ובימים אלה אנחנו עולים בקמפיין ארצי רחב-היקף לחשיפת קולקציות חדשות ומבצעי החגים".



הקמפיין הטלוויזיוני יעלה לאוויר במוצאי יום הכיפורים, מוצ"ש, 18.9.10 ויימשך עד 1.11.2010



לרשת שמרת הזורע יש כיום 9 סניפים ברחבי הארץ: קיבוץ שמרת; חיפה; נתניה; רמת-גן; ראשל"צ; ביל"ו סנטר; ירושלים; אשדוד; סניף אאוטלט בקיבוץ שמרת.



אתר אינטרנט:
www.shw.co.il.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)