שני כהן בפרסומת המשך נוספת ל-9,000,000

בסרטון השמיני שמעלה החברה, מוצגת מזכירתו של שוקה כממצא אריכיאולוגי עתיק יומין אשר התגלה באתר חפירות וזאת על מנת לצייר את עולם הסוכנים כעולם ביטוח ישן. הקמפיין באמצעות "גליקמן נטלר סמסונוב” והיקפו מוערך בכ- 350,000$.


קרדיטים
חנן גליקמן – מנכ"ל ובעלים, יגאל שמיר – שותף וסמנכ"ל קריאייטיב, נועם פתחי – קופירייטר, דודי בן סימון – ארטדיירקטור, קרן שכטר ויסמן – סופרוויזרית, איילה מורנו – תקציבאית, מירי סלהוב מודעי – מנהלת מחלקת הפקה, , רווית שוורץ – מפיקה, יובל גרופי – מנהל מחלקת אסטרטגיה, רני כרמלי – במאי, מנו קדוש – צלם, אוג – חברת ההפקה, בית פוסט – ברדקאסט,סנדיק קןמיוניקיישן – יחסי ציבור.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)