חברת שסטוביץ חתמה על הסכם בלעדי לשיתוף פעולה אסטרטגי, לשיווק והפצה למוצרי השיער של המותג "מישל מרסייה" בישראל.
אילנה רידר, מנהלת שיווק ופיתוח עסקי בשסטוביץ: "אנו ממשיכים להתרחב לתחומים חדשים, ביניהם שיווק והפצה של קטגוריית מוצרי השיער של מישל מרסייה. מבחינתנו, מדובר באתגר מרתק, בייצוג מותג כחול-לבן. כאשר, ההסכם מהווה צעד משמעותי בכניסתה של חברת שסטוביץ לשוק מוצרי השיער.
לדבריה: "מישל מרסייה הוא מותג צומח בארץ ובעולם, השוקד על פיתוח מוצרים פורצי דרך, שעתידים לחולל מהפכה בקטגוריית מוצרי השיער. בשנה הקרובה, אנחנו מתכוונים להרחיב את הפצת מוצרי מישל מרסייה, לכל רשתות הפארמים ורשתות מזון/קמעונאיות מובילות, הגדלות גם הן במכירות קטגוריית מוצרי השיער".
חברת מישל מרסייה בע"מ, הינה חברה המתמחה במחקר ופיתוח של מוצרי איכות לטיפוח וטיפול בשיער. לחברה סדרת מוצרים המוגנים בפטנט כלל עולמי כדוגמת מברשת השיער להתרת קשרים שזוכה להצלחה גדולה. במהלך השנה עתידה החברה להשיק סדרות מוצרים נוספות המשלבות טכנולוגיה גבוהה וטיפוח שיער. לחברה רשת מספרות המונה 4 סניפים ברחבי הארץ.
מוסיפה רידר: "אנו מעריכים כי, מחזור המכירות הצפוי של מוצרי השיער, יעמוד על כ-50 מיליון ש"ח בשנת 2012 וזאת באמצעות חדירה לסגמנטים נוספים של מישל מרסייה, בתחום קטגוריית טיפוח השיער".
שוק מוצרי טיפוח ועיצוב השיער בישראל, מגלגל כ- 600 מיליון ש"ח בשנה, מתוכם 25% מרככים, 7.5% שמפו + מרכך, 11.7% מוצרי עיצוב לשיער ו- 55.8% שמפו. מוצרי הטיפוח המקצועיים מהווים כ-5% ממכירות הקטגוריה.
שוק הערכות הביתיות לצביעת שיער, החווה מהפכה בתחום הרגלי הצריכה ומנועי הצמיחה העתידיים , מגלגל כ- 120 מיליון ₪. בשנה וצפוי לגדול השנה.