שסטוביץ בהסכם להפצת מוצרי מישל מרסיה

חברת שסטוביץ חתמה על הסכם בלעדי לשיתוף פעולה אסטרטגי, לשיווק והפצה למוצרי השיער של המותג "מישל מרסייה" בישראל.



אילנה רידר, מנהלת שיווק ופיתוח עסקי בשסטוביץ: "אנו ממשיכים להתרחב לתחומים חדשים, ביניהם שיווק והפצה של קטגוריית מוצרי השיער של מישל מרסייה. מבחינתנו, מדובר באתגר מרתק, בייצוג מותג כחול-לבן. כאשר, ההסכם מהווה צעד משמעותי בכניסתה של חברת שסטוביץ לשוק מוצרי השיער.



לדבריה: "מישל מרסייה הוא מותג צומח בארץ ובעולם, השוקד על פיתוח מוצרים פורצי דרך, שעתידים לחולל מהפכה בקטגוריית מוצרי השיער. בשנה הקרובה, אנחנו מתכוונים להרחיב את הפצת מוצרי מישל מרסייה, לכל רשתות הפארמים ורשתות מזון/קמעונאיות מובילות, הגדלות גם הן במכירות קטגוריית מוצרי השיער".



חברת מישל מרסייה בע"מ, הינה חברה המתמחה במחקר ופיתוח של מוצרי איכות לטיפוח וטיפול בשיער. לחברה סדרת מוצרים המוגנים בפטנט כלל עולמי כדוגמת מברשת השיער להתרת קשרים שזוכה להצלחה גדולה. במהלך השנה עתידה החברה להשיק סדרות מוצרים נוספות המשלבות טכנולוגיה גבוהה וטיפוח שיער. לחברה רשת מספרות המונה 4 סניפים ברחבי הארץ.



מוסיפה רידר: "אנו מעריכים כי, מחזור המכירות הצפוי של מוצרי השיער, יעמוד על כ-50 מיליון ש"ח בשנת 2012 וזאת באמצעות חדירה לסגמנטים נוספים של מישל מרסייה, בתחום קטגוריית טיפוח השיער".



שוק מוצרי טיפוח ועיצוב השיער בישראל, מגלגל כ- 600 מיליון ש"ח בשנה, מתוכם 25% מרככים, 7.5% שמפו + מרכך, 11.7% מוצרי עיצוב לשיער ו- 55.8% שמפו. מוצרי הטיפוח המקצועיים מהווים כ-5% ממכירות הקטגוריה.



שוק הערכות הביתיות לצביעת שיער, החווה מהפכה בתחום הרגלי הצריכה ומנועי הצמיחה העתידיים , מגלגל כ- 120 מיליון ₪. בשנה וצפוי לגדול השנה.

אולי יעניין אותך

מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

פרקט למקלחת
ניר צוק
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי