שעוני לקוסט "LAKOSTE" העולמית עולים בקמפיין ממוקד

שעוני לקוסט "LAKOSTE" העולמית עולים בקמפיין ממוקד



במסגרת קמפיין בינלאומי למותג היוקרה 'לקוסט' יוצאת יבואנית השעונים "סי בי סטייל" בקמפיין פרסום ממוקד בהשקעה של 100,000 ₪ עבור קולקציית שעוני המותג לקיץ 2010.



קמפיין זה הינו חלק מקמפיין פרסום של חברת הביגוד והשעונים העולמית לקוסט, במסגרתו תציג יצרנית המותג את שעוני החברה מהקולקציה האחרונה מתחום שעוני הספורט לקיץ 2010.



הקמפיין יכלול פרסום בעיתונות ארצית, אינטרנט ונקודות מכירה.

לדברי יגאל צ'מרינסקי ממנהלי סי.בי סטייל נמסר; "תחום שעוני האופנה הממותגים תופס תאוצה בשנים האחרונות. לקוסט הוא מותג ידוע ונחשק בשוק הישראלי כמו ברחבי העולם, איכותם הבלתי מתפשרת ומחירם האטרקטיבי של השעונים מהווים את סוד הצלחתם."

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)