עונת היתושים והעקיצות בעיצומה וחברת התרופות באייר עולה בקמפיין דיגיטל חדש, המעודד את השימוש בקרם בפנטן – להקלה על גרד ואדמומיות בעור. הקמפיין של חטיבת הדיגיטל של שטרן אריאלי, מבוסס על הומור באמצעות סרטון אנימציה של שרוטונים. תחת אסטרטגיה הומוריסטית המאנישה זוג יתושים שיצאו לחופשת קמפינג . הסרטון עולה כרגע בשיא עונת היתושים והעקיצות במטרה לחנך את הצרכנים שלא כדאי לצאת מהבית בלי בפנטן גרד בתקופה היתושים והעקיצות.
הסרטון ההומוריסטי בן 1.22 דקות, יקודם באונליין.