ש.שסטוביץ בע"מ, משווקת מותג פלמוליב בישראל, עולה בקמפיין פרסומי חדש

חברת ש.שסטוביץ בע"מ, משווקת מותג פלמוליב בישראל, עולה בקמפיין פרסומי חדש לרגל השקת תחליב רחצה פרימיום לגוף PURE CASHMERE "" בהשקעה מדווחת של כ-330,000 $.



הקמפיין, יעלה לאוויר בתאריך 11.7.2007 במודעות פרסומיות בעיתונות הארצית והמקומית ובפעילות בנקודות המכירה. הסיסמא שתלווה את הקמפיין: "עטפי את עצמך ברכות הקשמיר".



אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל