ש. שסטוביץ השיקה אמש את מותג הבישום היוקרתי – "ג'ון וארווטוס" בישראל

חברת ש. שסטוביץ, קיבלה את הזיכיון הבלעדי לייבא, לראשונה בישראל, את מותג הבישום היוקרתי לגבר – "John Varvatos" ("ג'ון וארווטוס"). המותג החדש, הושק אמש באירוע פתיחה גדול וחגיגי במועדון הזאפה בת"א.



"ג'ון וארווטוס, מעצב אופנה מצליח מניו- יורק, הוציא במהלך השנים, סדרות טיפוח, אביזרים ואופנה לגברים, בדרך כלל בהשראת עולם הרוק וזו הסיבה", אומרים בחברה, "בגלל בחרנו לערוך את אירוע ההשקה בסגנון מחווה לז'אנר ובהופעת כוכבי הרוק מאור כהן ופיטר רוט, עם מופע רוקנ'רול ישראלי."



עוד נמסר מהחברה כי בין הפעיליות השיווקיות המתוכננות להטמעת הבושם, לקראת אמצע חודש אוגוסט, תעלה החברה בקמפיין שילוט חוצות ברחבי הארץ, בפרסום באינטרנט, וכן יבוצעו פעילויות קד"מ בברים ומוקדי מוזיקה מרכזיים, בהם יחולקו דוגמיות- התנסות של הבושם החדש.



השפה הפרסומית שתלווה את הקמפין היא "הגבר של "ג'ון וארווטוס", כאדם אשר יודע מה הוא רוצה, אלגנטי ונחשק, בעל חושניות מרומזת."



תקציב קמפיין הפרסום ופעילויות הקד"מ, מוערך בכ- 1.5 מיליון ₪.


אולי יעניין אותך

מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)
Novakid אקדמיה בינלאומית לילדים - צילום יחצ
אירוע AI Agents in Action במתחם SQLink Innovation (2)
unnamed
סופר החברתי מבית ההסתדרות_מארז ירקות ופירות בינוני מחיר 99 שח_צילום תומר באסל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)