חברת תדיראן Carrier המתמחה בייצור ושיווק פתרונות מיזוג אויר, יוצאת השבוע, בקמפיין פרסום תדמיתי, בהשקעה של 1 מליון שקל.
הקמפיין, שנערך באמצעות משרד הפרסום "אריאלי פובליסיס", תחת הכותרת: "תדיראן Carrier מבינים איך אתה מרגיש", כולל: פרסום בעיתונות הארצית, מקומונים, מגזינים ותשדירי רדיו.
רמי בן דוד, סמנכ"ל השיווק והמכירות של תדיראן Carrier מציין: "הקמפיין מהווה חלק מאסטרטגיית החברה, שמטרתה הבלטת המסרים של החברה, בצורה ייחודית ומענה לצרכים הרגשיים של קהלי היעד". לדבריו: "הקמפיין, מעמיד את הצרכים האישיים וההיבטים האמוציונאליים של הלקוח במרכז הליבה, כאשר נושא ה"תחושה" וההבנה, שתדיראן Carrier שותפה להן, נבחר כקונספט מוביל".
קרדיטים:
תקציבאית בכירה – ענת נוטקביץ
מנהלת לקוחות – נועה פלציג
מנהל קריאטיב – דוד אביטל
קופירייטר – אילן נחמיאס
ארטדיירקטור – תומר מורמן