תלמה מרחיבה את קטגוריית דגני המבוגרים-משיקה את "קרנצ'ים"

תלמה מקבוצת יוניליוור, משיקה מוצר חדשני בקטגוריית דגני המבוגרים, "קרנצ'ים". ההשקה תלווה בקמפיין טלוויזיה, אינטרנט ועיתונות תחת המסר "טעים לשמור על המשקל", בהשקעה של כ- 3.5 מיליון ₪.



רוני בהט, מנהלת שיווק דגני תלמה, יוניליוור ישראל, אמרה היום כי "השקת דגני קרנצ’ים תואמת לאסטרטגיית הויטאליטי של יוניליוור. השקת קרנצ’ים מהווה מבחינתנו את יריית הפתיחה להשקות נוספות בזמן הקרוב של מוצרי ויטאליטי".



שוק דגני הבוקר למבוגרים נאמד בכ- 160 מליון ₪ ונמצא בצמיחה של כ- 20.3% (עפ"י נתוני נילסן, כספי 2/2007). תלמה מובילה את השוק עם נתח שוק של 64.5% עם שני המותגים – פינוקי בריאות וברנפלקס (הכולל גם את ברנפלקס ללא תוספת סוכר), כאשר ברנפלקס מוביל את הצמיחה בקטגוריה. אסם מחזיקה בנתח שוק של 14.5% מהקטגוריה ואילו שסטוביץ (יבואנית ספיישל K ואול- ברן) מחזיקה ב- 10% נתח שוק.



סקר שערכה תלמה בנושא הרגלי התזונה של הישראלים, באמצעות חברת מוניטור, העלה תוצאות מעניינות בנושא תזונה בריאה בקרב הישראלים. במדגם השתתפו כ-500 בוגרים ממדגם ארצי מייצג: כ-50% מהנשאלים נוהגים לאכול מוצרים דלי קלוריות כמו לחם קל, יוגורטים דלי קלוריות וכו', גם כאן מובילות הנשים עם 57.7% מול הגברים 41.9%. עוד ניתן ללמוד כי ככל שהגיל עולה כך עולה המודעות לאכילת מוצרים דלי קלוריות( גילאי 18-29 – 31.6%, גילאי 30-49- 50.4%, גילאי 50+ 63.1%)



עוד עולה מהסקר כי הישראלים מודעים למזון אותו הם צורכים: כ-40% מהנשאלים בודקים לרוב את הערכים הקלוריים במזון אותו הם אוכלים. נשים מובילות בבדיקת הערכים עם כ- 50% לעומת כ-30% מהגברים שטענו כי לרוב בודקים את ערכים.

אולי יעניין אותך

מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)
Novakid אקדמיה בינלאומית לילדים - צילום יחצ
אירוע AI Agents in Action במתחם SQLink Innovation (2)
unnamed
סופר החברתי מבית ההסתדרות_מארז ירקות ופירות בינוני מחיר 99 שח_צילום תומר באסל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)