תמי 4 יוצאת בקמפיין חדש תחת הסיסמא: "מה, אין לכם תמי 4?"

תמי 4, מותג המים של שטראוס מים מקבוצת שטראוס, עולה עם קמפיין חדש תחת המסר: "מה, אין לכם תמי 4?- תתקדמו לתמי 4 ותתאהבו במים מחדש."



הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר,חומסקי & ורשבסקי יעלה היום (א') בטלוויזיה, רדיו, עיתונות ואינטרנט בתקציב של כ- 4 מ' ₪.



הקמפיין החדש יחבר בין תמי 4 לבין קבוצת שטראוס ולשטראוס מים.



הקמפיין מתאר סיטואציות בהן מודגש הפער בין מי שיש לו תמי 4 בבית למי שאין לו תמי 4. תחת התובנה שתמי 4 משנה את כל הרגלי שתית המים בבית, בזכות תמי 4 מתאהב בשתיית מים מחדש. בזכות תמי 4 אתה נהנה בבית תמיד ממים איכותיים, טעימים בכל טמפרטורה , לכל שימוש בלחיצת כפתור.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)