תמי 4, מותג המים של שטראוס מים מקבוצת שטראוס, עולה עם קמפיין חדש תחת המסר: "מה, אין לכם תמי 4?- תתקדמו לתמי 4 ותתאהבו במים מחדש."
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר,חומסקי & ורשבסקי יעלה היום (א') בטלוויזיה, רדיו, עיתונות ואינטרנט בתקציב של כ- 4 מ' ₪.
הקמפיין החדש יחבר בין תמי 4 לבין קבוצת שטראוס ולשטראוס מים.
הקמפיין מתאר סיטואציות בהן מודגש הפער בין מי שיש לו תמי 4 בבית למי שאין לו תמי 4. תחת התובנה שתמי 4 משנה את כל הרגלי שתית המים בבית, בזכות תמי 4 מתאהב בשתיית מים מחדש. בזכות תמי 4 אתה נהנה בבית תמיד ממים איכותיים, טעימים בכל טמפרטורה , לכל שימוש בלחיצת כפתור.