לאחר הקמפיין המוצלח של שטראוס מים ל"סיגל הצמאה", בו הקומיקאית עדי חבשוש שרה שיר של מיכל הקטנה, החליטו בשטראוס מים-תמי 4 "להרים את הכפפה" ולקמפיין ההמשך של סיגל הצמאה, גייסו את המקור (הלא היא מיכל הקטנה), שתחבור לסיגל הצמאה וביחד יעודדו את הילדים שלנו לשתות יותר מים.
לדברי יובל גור, סמנכ"ל שיווק שטראוס מים ישראל: "שטראוס מים מקדמת ומעודדת שתיית מים בכלל ובקרב ילדים בפרט. תמי 4 רתמה את מיכל הקטנה למהלך מקיף של עידוד שתיית מים בקרב ילדים. השתתפותה של מיכל בקמפיין הינה חלק ממהלך מקיף שיבוא לידי ביטוי במספר פעולות ואופנים, ביניהם: "הפסקת מים" בהופעותיה של מיכל הקטנה."
צילומים: אורן דאי, ניר סטולו ואריאל ויסבורד.