תנובה היא הזוכה הגדולה בתחרות האפי

בטקס חלוקת פרסי תחרות האפי 2022 שנערך השבוע קטפה חברת תנובה את הזהב בקטגוריית האפי פלטינום על הישג שיווקי מרשים לאורך שנים תחת הכותרת:"מחברת החלב של ישראל למעצמת חלבון חלופי: תנובה מציגה עולם חדש של צמיחה", וכמו כן זכתה בפרס הגרנד אפי על המהלך השיווקי המוצלח "סערה בכוס קפה, סדרת בריסטה של תנובה Alternative מבססת את ההובלה של תנובה בשוק תחליפי החלב", שאף זכה בפרס הזהב בקטגוריית משקאות. כל המהלכים הזוכים של תנובה הם בהובלת קבוצת McCann.

תנובה אף זכתה בפרס הזהב בקטגוריית מזון עם המהלך: "גדלנו והבנו: טל העמק – גבינה צהובה למבוגרים". כל המהלכים הזוכים של תנובה הם בהובלת קבוצת McCann. זכייה נוספת בזהב בקטגוריה זו שייכת לאסם נסטלה ולקבוצת McCann, עם המהלך "אין, אין, אין… קרם בייגלה?!!".

בפרס הכסף בקטגוריית האפי פלטינום זכתה max פיננסים עם המהלך "ממיתוג מחדש בכפייה להצלחה עסקית", אותו הובילה קבוצת McCann.

max פיננסים אף זכתה בפרס נוסף בטקס – פרס הזהב בקטגוריית Media innovation, עם המהלך: "רעות תקני איתי".

למקום השלישי בקטגוריית האפי פלטינום הגיעו שריג אלקטריק ומשרד הפרסום מנצ' עם המהלך: "או שאתה נינג'ה אמיתי או שאתה שייקר כלשהו!".

זוכים נוספים שהוכרזו במהלך הערב:

בנק מזרחי טפחות ומשרד הפרסום ראובני פרידן IPG זכו בזהב בקטגוריית פיננסים עם המהלך: "להתקדם ולהישאר (עם) בן אדם". |

קימברלי קלארק וקבוצתMcCann  זכו בזהב בקטגוריית מוצרי חשמל, אלקטרוניקה ומוצרים לבית עם המהלך: "המשפחתיזם של ניקול ". זכיה נוספת בזהב בקטגוריה זו שייכת לקליל וקבוצת McCann עם המהלך: "כוחו של חלון". |

אופטיקנה ומשרד הפרסום ראובני פרידן IPG זכו בזהב בקטגוריית קמעונאות עם המהלך: "מולטי הצלחה". זכייה נוספת בזהב בקטגוריה זו שייכת לדלתא גליל ומשרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, עם המהלך: "איך הכנסנו את הישראלים ל – SOFTY ZONE".|

עמותת יד שרה ומשרד הפרסום ראובני פרידן IPG זכו בזהב בקטגוריית פעילות חברתית וציבורית – עמותות עם המהלך: " מגפת הבדידות". זכייה נוספת בזהב בקטגוריה זו שייכת לעמותת שוות ומשרד הפרסום מנצ', עם המהלך: "תראו אותנו". |

המשביר 365 החזקות בע"מ וקבוצת McCann זכו בזהב בקטגוריית פעילות חברתית וציבורית – מגזר עסקי, עם המהלך: " ל.א לאלימות נגד נשים". |

כלמוביל ומשרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY זכו בזהב בקטגוריית רכב ותחבורה, עם המהלך: "Genesis Beyond Expectations". |

קבוצת לאומי וקבוצת McCann זכו בזהב בקטגוריית שיווק בעידן משבר, עם המהלך: "המציאות דופקת בדלת". |

כללית ומשרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב Publicis זכו בזהב בקטגוריית שירותים, נופש ופנאי, עם המהלך: "כללית active". |

פרטנר וקבוצת McCann זכו בזהב בקטגוריית תקשורת ומדיה עם המהלך: "בוקר טוב, בזק". זכייה נוספת בזהב בקטגוריה זו שייכת ל- yes ומשרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, עם המהלך:"yes+ 2.0".

עוד זכו בתחרות האפי:

בפרסי כסף: אנו – מוזיאון העם היהודי ומשרד הפרסום LEAD Ogilvy, בנק מזרחי טפחות ומשרד הפרסום ראובני פרידן IPG, דלתא גליל ומשרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, הידידים של ארגון נכי צה"ל ומשרד הפרסום גדעון עמיחי | No, No, No, No, No, Yes, סמלת ומשרד הפרסום ראובני פרידן IPG, קבוצת לאומי Pepper וקבוצת McCann, קימברלי קלארק ישראל וקבוצת McCann ו- teenk, קרולינה למקה ברלין וקבוצת McCann, Amdocs וקבוצת McCann,Nespresso וקבוצת McCann.

בפרסי ארד: איי.די.איי, חברה לביטוח בע"מ ומשרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב Publicis, אסם נסטלה וקבוצת McCann, דרך נוף נתיבי הצפון בע"מ וקבוצת McCann, טבע וקבוצת McCann, יוחננוף ומשרד הפרסום בורודה קפלן, מפעל הפיס ומשרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, פייבוקס בע"מ ומשרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, קבוצת לאומי Pepper וקבוצת McCann, קבוצת פז וקבוצת McCann, תדיראן ומשרדי הפרסום בורודה קפלן ופרה כחולה, max פיננסים וקבוצת McCann.

טקס האפי 2022, נערך בהובלת איגוד השיווק, איגוד הפרסום והמרכז הישראלי לניהול (המי"ל). באירוע השתתפו מאות אנשים, בהם מנכ"לים וסמנכ"לי השיווק של החברות המובילות במשק לצד בכירים מעולם הפרסום.

תחרות האפי היא תחרות בינלאומית יוקרתית המתקיימת בלמעלה מ- 50 מדינות ברחבי העולם.התחרות בוחנת, מזהה ומדרגת את המותגים אשר הובילו את המהלכים השיווקיים והפרסומיים האפקטיביים ביותר, והפכה עם השנים למותג יוקרתי ולאות של הכרה והוקרה למהלכים אלו, בקרב כל העוסקים בעשייה השיווקית ובתעשיית השיווק והפרסום בישראל. זו השנה ה- 21 בה מתקיימת התחרות בישראל, כאשר 53 מהלכים הגיעו לגמר והתחרו ב- 21 קטגוריות שונות.

המהלכים דורגו על ידי צוות של כ- 70 שופטים, בהם מנהלי שיווק, פרסומאים, אנשי יח"צ ואנשי אקדמיה. הליך השיפוט בתחרות כלל שני שלבים, הראשון אונליין והשני פרונטאלי, בהם קריאת חומר כתוב המציג את הרעיון והמהלכים האסטרטגיים שנעשו במסגרת הפעילות השיווקית, לצד צפייה באלמנטים הקריאטיביים שליוו את המהלכים ומפגש משותף של צוותי שיפוט במסגרתו התקיים דיון, לאחריו השופטים התבקשו להעריך את העבודות שקראו. את קטגוריית האפי פלטינום דירגו המנכ"לים של החברות המובילות במשק, בראשותו של גיורא בר דעה, נשיא ומנכ"ל שטראוס ויו"ר התחרות.

בתמונה מימין: תלמה בירו – מנכ"לית איגוד השיווק; ענת גרוס שון – מנכ"לית חטיבת החלב, תנובה; מיכל בצר – מנהלת אגף השיווק, חטיבת החלב תנובה; אתי עבאדי – מנכ"לית מקאן; יגאל בראון – מנכ"ל איגוד חברות הפרסום.

אולי יעניין אותך

 שיניים
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931
mimon-yashir1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 את התזונה צילום הרבלייף
 מטבחים מעצבת שגית בר
155196_NAT_E_largeסקצרס_נשים_צילום יחצ חול_349