בהמשך לשיתוף הפעולה בין תשלובת החלב של תנובה ל"שומרי משקל" שהחל לפני כחצי שנה, ובמסגרתו סומנו מוצרי תנובה "בשיטת הנקודות", מוסיפה תנובה מגוון מוצרים רחב שישאו גם הם את הנקודות, ביניהם עמק לייט, מעדן תנובה, מוצרי פיראוס ומוצרי גבינה נוספים.
מתנובה נמסר הבוקר כי לאחר הרחבת סל המוצרים, מעלה התשלובת קמפיין טלוויזיה חדש באמצעותו תמשיך להחדיר למודעות הציבור את סימון המוצרים ואת חשיבות השמירה על אורח חיים בריא ותזונה מבוקרת.
לדברי חגית אדלר, מנהלת חטיבת עסקים ושיווק בתשלובת החלב תנובה: "קהל צרכני הבריאות אינו קהל הומוגני ובשל כך, אנו מציעים לצרכנים במהלך השנה, מספר כלים מגוונים, ביניהם סימון המוצרים ב"שיטת הנקודות", סרטוני וידיאו בנושא בריאות באינטרנט, השקעה באתר אינטרנט מיוחד ועוד. אנו רוצים לאפשר לצרכן לנהל אורח חיים בריא יותר ובקלות".
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO והוא חושף את שיתוף הפעולה של תנובה עם שומרי משקל העולמית באמצעות המסר "מהיום מגוון מוצרי חלב של תנובה מקבלים נקודות". הסרטון המבוסס על טקס האירוויזיון כאשר הנציג הישראלי מעניק נקודות למגוון מוצרי החלב של תנובה לקול תשואות הקהל.
קרדיטים:
סמנכל קריאייטיב גיא בר, מנהל קריאייטיב – דני יעקובוביץ, קופירייטר- נטלי בר, ארט- תמר דביר, מנהלת לקוחות- אליקה מרחבי, סופרוואיזר- הילה ברודי, תקציבאית- מאיה בר-שלום, פלנר- עמית רוזנברג, חברת הפקה- ראבל, במאית -קרן חכמה.