תנובה משיקה את "קו הבשר": מוקד שירות מידע לצרכנים בנושא בשר בקר

"קו הבשר" יהווה ערוץ תקשורת חופשי ופתוח לציבור הרחב בנושאים בתחום הבשר, במטרה להרחיב את הידע של הצרכן הישראלי בתחום זה. המוקד יספק מענה במגוון נושאים, לרבות דרכי הטיפול במוצרי בשר, דרכי זיהוי בשר בקר טרי, מידע אודות בשר טרי כחלק מתזונה נכונה, אופן בחירת הנתח המתאים, המלצות לאחסון הבשר, טיפים לבישול ועוד.


המוקד יאויש בנציגי שירות אשר עברו הדרכות לגבי תחום הבשר ויתנו מענה לכל פנייה או בקשה. בין היתר יכלול צוות המומחים דיאטניות קלינית שיספקו ייעוץ אישי לצרכן.



כמו כן יספק המוקד מידע אודות המותג "אדום אדום", מותג בשר הבקר הטרי של תנובה, זאת במקביל לפריסת המוצרים ברחבי הארץ, ויכלול מתכונים מומלצים, מחירים ומבצעים, רקע כללי אודות איכות הבשר וכד'.



המוקד יספק שירות ב-3 שפות, בהתאם לבחירת הצרכן- עברית, אנגלית ורוסית. טלפון המוקד: 1-800-200-771 .


"מוקד שירות הצרכנים מהווה ערוץ תקשורת חופשי ופתוח לצרכני החברה, המאפשר מתן מידע שוטף וחיזוק הקשר האישי עם הצרכנים. נציגי המוקד הוכשרו על ידינו להענקת שירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר ומתן פתרון הולם וענייני במקביל לטיפול אישי בצרכנים", מסר רמי לוי, סמנכ"ל שיווק, תשלובת הבקר תנובה.

אולי יעניין אותך

MYCAL זוכה פרס החדשנות

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת