תנובה משיקה סדרה חדשה תחת המותג יופלה שתבודל בצבע לבן

תשלובת החלב של תנובה, יוצאת במהלך שיווקי ומשיקה לקראת הקיץ מהדורה מוגבלת ומיוחדת של יופלה מוס, אשר מציעה לצרכנים יוגורט עם מחית פרי במרקם מוס בשלושה טעמי קיץ.



לדברי חגית אדלר, מנהלת חטיבת תחומי עסקים ושיווק בתנובה: "הצרכן הישראלי אוהב גיוון ורענון בתחום היוגורטים. אנו משתדלים לחדש עבורו כל הזמן עם טעמים חדשים וסדרות ייחודיות. בשבוע שעבר יצאנו עם מגוון טעמים רעננים לדיאט יופלה, ועתה, אנו משיקים את "יופלה מוס" ובפעם הראשונה מציעים יוגורט שהופך לגלידת פירות במקפיא. מדובר בחגיגה אמיתית לאוהבי היוגורט".



מנתוני חודש מאי, תנובה, באמצעות המותג יופלה, הינה החברה הצומחת ביותר ברבעון האחרון בסך שוק היוגורט.



הסדרה תיתמך בקמפיין טלוויזיה באמצעות מקאן אריקסון תחת הסיסמא: "יופלה עושה לי טעים!".


אולי יעניין אותך

רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל
מונה ליזה בר בכפר של עמותת איילים באופקים
קרדיט צילום עומרי רוזנגרט,
מולטי ויטמין ואומגה 3 אלטמן
אדליין. צילום מתוך מערכת Warmy
JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל