תערוכת פופ-אפ חדשה מבית היוצר של האוצרת והיזמית יערה זקס בעזריאלי שרונה נפתחה!

עזריאלי שרונה גאים להציג:

The Art of Dreaming

3 קומות | 24 אמנים | 33 פסלים מתנפחים

תערוכת פופ-אפ חדשה מבית היוצר של האוצרת והיזמית יערה זקס בשיתוף AIR PRODUCTION

(אוצרת תערוכות הPOP-UP MUSEUM TLV  וה- IMPERIAL HOTEL WONDERLAND)

פתיחה לקהל הרחב: יום חמישי, 7.3.2024 

 

עזריאלי שרונה

דרך מנחם בגין 121, ת"א

 

הכניסה חינם

 

The Art of Dreaming – תערוכת פופ-אפ אימרסיבית ראשונה מסוגה ובהיקפה בישראל, המזמינה את הקהל הרחב לבקר בחוויה סוחפת ומיוחדת במינה בקנה מידה עולמי, אשר במסגרתה יוצגו 33 פסלים מתנפחים ענקיים בעזריאלי שרונה בתל אביב.

 

המבקרים בעזריאלי שרונה יחשפו לתערוכה ייחודית שטרם נראתה בישראל ויזכו לגלות עולם של צורות ודמויות ענק מלאות צבע וחיות אשר יתפרסו ויוצבו בשלוש קומות הקומות של עזריאלי שרונה בשטח כולל של 15,000 מ"ר.

 

The Art of Dreaming חוקרת את המדיום של אמנות מתנפחת עם דימויים פיגורטיביים ורעיונות מופשטים, האוויר הופך למדיום אמנותי וגם למוזה עבור אמנים ומעצבים בעלי חזון הפורצים את גבולות היצירה, אשר התבקשו לחקור את האפשרויות הבלתי מוגבלות של מתנפחים והשימוש באוויר כאמצעי לביטוי והגשמת החזון האמנותי שלהם. 

 

בין הפרויקטים האמן המוכר פילפלד יציג ארבעה פסלים מתנפחים של הציורים הדו מימדיים המאפיינים את עשייתו והפכו במסגרת התערוכה לפסלים תלת מימדיים ענקיים. האמן dioz יציג 2 פסלים מתנפחים של הדמויות המוכרות שלו אשר בוחנים את התחום המסתורי של החלומות, בו הגבולות בין מציאות לפנטזיה מיטשטשים. המעצבת שירה גלעדי תציג 3 פסלים מתנפחים שיוצרו מהעיצובים הדו מימדיים שיצרה, דמויות אנושיות המורכבות מצורות וצבעים, מבוססות על המציאות, אך בצורה מופשטת, קצת מופרכת וחסרת היגיון,  כמו מתוך חלום שמערבב בין המוכר לדמיון. אמן הרחוב שיר למדן עוסק בעבודתו בשאלה מה נמצא מאחורי המסכה? כאמן רחוב אשר עוסק הרבה בדימוי של המסכה, מוטיב מאוד סימבולי שמסמל מה שאנחנו מציגים לעולם ומכסה על מה שאנחנו מסתירים, אמת פנימית שלא תמיד נחשפת. המעצבת ואשת הקריאייטיב אור אילון יצרה פסלים מתנפחים העוסקים בטבע , חלומות והתנסות אנושית. אמנית הרחוב אנטוניה לב יצרה דיוקן עצמי מתנפח ענקי הממחיש את המושג- ״ לא מודע״-העוסק בדימוי עצמי ועוד.

 

אילן ג'רבי, מנכ"ל עזריאלי שרונה: "אנחנו גאים ונרגשים לארח לראשונה את תערוכת הפופ אפ ארט אוף דרימניג הראשונה מסוגה בעולם, התערוכה מהווה עוד חלק בפסיפס הייחודי שנבנה בעזריאלי שרונה אשר נותן מקום להשראה וחדשנות בחוויה המסחרית תוך שילוב של צרכנות עם ערך מוסף מעולמות התרבות ואמנות לצד חוויות קולינריות מובילות ופעילויות  wellness"

 

הצטרפו אלינו לתערוכת "The Art of Dreaming", המקום בו אמנות מתנפחת פוגשת חלומות, והדמיון מתעלה על המציאות. 

 

אמנים משתתפים:

PILPELED, זיו שמח, DIOZ, עמית גרינברג, שירה גלעדי, אור יחזקאל, Antonia Lev, , שופרא/ Shoofra , אלי חזיזה, אור אילון, אלה אוזן, EREZOO ,מירב לב חגאג, אנטון רדאב, אופל קודו, דויד פלס, Rust Architects, לנה חודבקו, Miriam Brugmann, תמרה צ'נגרי ,stepa aifo, שיר למדן ,טלי גנשפט.

 

אודות עזריאלי שרונה 

עזריאלי שרונה הוא מרכז הקמעונאות החדשני של קבוצת עזריאלי, חברת הנדל"ן הגדולה בישראל. המרכז מציע חווית קניות ותרבות ייחודיות, ומכיל בתוכו מגוון חנויות מובילות וחדשניות ביניהן:Nike, Terminal X Space, All Saints, L’Occitane en Provence store&spa  ,Converse, שופרא ,SOHO בתחום ה,weelnes  , אל היוגה ווואן ראבל1rebel , מסעדת a  ומסעדת בלאדי שיק של ארז קומורובסקי.

 

שעות פעילות התערוכה: (החל מתאריך 07.03.24)

ימים א – ה | 9:00 – 21:30

יום ו | 9:00 – 14:00

שבת | חצי שעה מצאת השבת עד השעה 22:00

 

עזריאלי שרונה, דרך מנחם בגין 121, תל אביב

הכניסה חינם

 

חניונים בתשלום באזור:

חניון עזריאלי שרונה 

 

קווי אוטובוס ורכבות:

אגד- דן – מטרפולין – אלקטרה קווי לילה
תל אביב 51 53 60 160 63 23 238 68 50 436 466 64 502 599

חולון 89

ראשון ציון 71

חולון 271 171 240 176

בת ים 1 42 40

גני תקווה 256

פתח תקווה 166

  

תחנת רכבת –השלום

תחנת רכבת הקלה – יהודית

אולי יעניין אותך

 רחב צילום ניב קנטור
 פברואר יוצא מן הכלל של החברה למתנסים - גלעד ויטל - צילום יחצ
 עננים-25 (1)
חינה

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 את התזונה צילום הרבלייף
 מטבחים מעצבת שגית בר
155196_NAT_E_largeסקצרס_נשים_צילום יחצ חול_349