ה- Podcast, אותו ספין אודיו של תעשיית ה'בלוגים' המאפשר לגולשים להפיק תוכנית קולית ולמקם אותה באינטרנט, החל להראות סימני כסף. כך נחשף בידיעון המקוון למגמות שיווקיות חדשות בעריכת שמחה סיגן (www.trends-news.com)
החלוץ בתחום זה, אדם קורי, השיק רשת של Podcast הכוללת כחמישים תוכניות שונות, אשר יתחלקו ביניהן בהכנסות מפרסומות. היוזמה זיכתה את קורי בהשקעה של כ- 10 מיליון דולר של שתי קרנות הון סיכון בעמק הסיליקון.
מסתבר עוד, כי גם ענקי המדיה עושים עתה מאמצים ניכרים להיכנס לתחום זה. חברות כמו CBS, Clear Channel , AOL ודיסני מעמידות לרשות גולשים שירותים שנועדו לאפשר להם למקם את התוכניות שלהם באתרים מיוחדים. אפילו אתר iTunes של iPod מיקם כבר 15,000 Podcasts וגרם לכך ש- 7 מיליון גולשים נרשמו כמנויים.
חלק גדול של ה- Podcasts מוכרים חסויות, כמו חברת וולוו שהסכימה לשלם 60,000 דולר כחסות ל- Podcast של Weblog . חלק מה- Podcasts מגייסים מנויים תמורת תשלום, כמו ה- Twit המתמחה בייעוץ טכני עם 200,000 מנויים, אשר כל אחד מהם משלם 2 דולר לחודש.
ה- Podcast הוא הפרומו של הפקות וידיאו עצמאיות ברשת. בהשקעה של 300 דולר ניתן כבר היום לרכוש תוכנה מתאימה, המאפשרת לגולשים להציב את התוכניות שלהם. ההערכה היא כי תחום הוידיאו עשוי להפוך למתחרה משמעותי נוסף לטלוויזיה.