תפריט עם תמחור בלייקים במסעדת הלופט

בעמוד הפייסבוק של הלופט מתקיימת פעילות שנקראת "How I LOFT meat", בה גולשים מעלים 'פוסט' ובו הם מספרים עד כמה הם אוהבים בשר. הלייקים שיצברו האוהדים על הפוסט ישמשו אותם לתשלום עבור המנות בתפריט הייעודי במסעדה.


הפעילות נוצרה על ידי מסעדת הלופט בתמיכת מח' המדיה החברתית של משרד יחסי הציבור "סברינה בלהסן" בראשותה של יפעת גיא.


המסעדה, בהובלתם של השף אלעד כחלון ומומחה הבשר ארז רפאלי מציגה את מבחר מנות הבשר הגדול ביותר הקיים כיום במסעדת בשרים בישראל. כל קטגורית בשרים בתפריט זוכה לתשומת לב מירבית ומככבים בה מנות ייחודיות ללופט בטעם ובאופן ההגשה.


אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)