תשלובת חלב תנובה בחרה בסטור נקסט כספק המידע השיווקי למעקב אחר מגמות בשוק מוצרי הצריכה


תשלובת חלב תנובה חתמה עם חברת סטור נקסט הסכם לפיו תשמש סטור נקסט ספקית המידע השיווקי למעקב אחר מגמות בשוק מוצרי הצריכה של החברה. במסגרת ההסכם, תשלובת חלב תנובה תוכל לעקוב אחר נתונים שוטפים שמספקת סטור נקסט על נתחי שוק וגודל שוק המבוססים על נתוני מכר אמיתיים המתקבלים ישירות מקופות בנקודות המכירה הקמעונאיות בארץ.



במסגרת ההסכם שנחתם בין החברות, תשתמש תשלובת חלב תנובה בנתונים שמספקת סטור נקסט למעקב אחר מגמות בשוק מוצרי הצריכה. המידע השיווקי של סטור נקסט מבוסס על נתוני אמת המתקבלים מלמעלה מ- 1,500 נקודות מכירה בשוק הפרטי והמאורגן בהיקף מכר של 24 מיליארד ₪ שנתי המהווים כ- 70% מסך המכר הקמעונאי בשוק מוצרי הצריכה בישראל.



לדברי ערן שריג, סמנכ"ל השיווק בסטור נקסט, "אנו מברכים על בחירתה של תשלובת חלב תנובה בסטור נקסט. אנו מאמינים כי רמת הדיוק הגבוהה של נתוני סטור נקסט הסוקרים את שוק מוצרי הצריכה בישראל, תייצר ערך מוסף גבוה לתשלובת החלב של תנובה בניהול פעילותה העסקית".


אולי יעניין אותך

ביחד בשבילך (1)
יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נופר ממרוד, סמנכ'לית שיווק תדיראן קרדיט יחצ
Prime team
מרכז חומוס האסלי עזריאלי שרונה