012 יוצאת במהלך שיווקי חדש ובשפה פרסומית מוכרת: 12 אג' לדקה


012 יוצאת במהלך שיווקי חדש בשפה שיווקית מוכרת, במסגרתו יוכלו הנרשמים לשוחח עם יקיריהם בחו"ל, וליהנות ממחיר של 12 אגורות לדקת שיחה.



המהלך השיווקי ילווה בקמפיין רחב היקף, באמצעות משרד הפרסום שלמור, אבנון, עמיחיY&R ובכיכובו של איל קיציס, הפרזנטור הקבוע של החברה. הסרט מציג סיטואציות במסגרתן קיציס אינו זוכר את השיטה שפיתח כיצד לחסוך על שיחות לחו"ל. 012 תשקיע בקמפיין כ- 1.5 מיליון ₪ והוא יעלה בערוצים המסחריים.



קרדיטים:


מנהלת תקשורת שיווקית 012: מיכל אפורי, מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי, מנהל קריאטיב: ניר ליבני, קופי: אילון גורן, סופרוויזרית: יעל טויסטר, תקציבאית: מיטל קאופמן, מפיקת משרד: מירב צור, פלנר: יריב גנור, מנהל מחלקת פלנינג: נעם מנלה, במאי: רני כרמלי, חברת הפקה: ישי הדס.


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)