012 יוצאת במהלך שיווקי רחב היקף לרגל תוכנית ניידות המספרים. במסגרת מהלך זה מציעה החברה לצרכנים לעבור לקו הטלפון הביתי של 012, עם מספר הטלפון הקווי שלהם, כאשר החברה מטפלת בכל תהליך הניוד. המצטרפים לשירות הטלפון הקווי של 012 ייהנו מקו טלפון ביתי ללא דמי אחזקה ובתעריפים המשתלמים ביותר בישראל. המהלך ילווה בקמפיין תדמיתי נרחב בכיכובם של איל קיציס ודוד קיגלר בהשקעה של כ- 5 מיליון ₪.
יעקב נדבורני, סמנכ"ל שיווק 012: "תוכנית ניידות המספרים, המאפשרת לצרכן לעבור בין החברות השונות עם מספר הטלפון הקיים שלו, כולל הקידומת וללא כל עלות, מקדמת את התחרות בענף התקשורת. 012 מציעה כיום את החלופה המתקדמת והאטרקטיבית ביותר בשירותי הטלפון הפנים ארציים. מהלך זה ממשיך את האסטרטגיה של 012, להמשיך ולעמוד בחזית הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, ולהרחיב את סל שירותי התקשורת אותם היא מספקת. צרכן אשר יעבור לשירות הטלפון הקווי של 012 ייהנה מהתעריפים הזולים ביותר ומחסכון של עד אלפי שקלים בשנה בחשבון הטלפון הביתי, תוך שמירה על מספרו הקודם".
במסגרת המהלך השיווקי יועלה כאמור קמפיין תדמית רחב היקף, באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס ליאו ברנט ובכיכובם של איל קיציס, הפרזנטור הקבוע של החברה, אשר מופיע הפעם בסרט כאיש המערות, ודוד קיגלר, שחקן "הבימה" וכוכב "הרצועה" המשחק את "אשתו". הקמפיין יעלה בערוצי המדיה השונים, בהשקעה של כ- 5 מיליון ₪.