לקראת חג הפסח ,הידוע בעלייה ניכרת בכמות השיחות לחו"ל, 013 ברק יוצאת בקמפיין חדש בעלות של 2.5 מיליון ש"ח. הקמפיין הנו סרט תשיעי בסדרה המוכרת שבה ראינו את יוסי סיאס מתגעגע למאזיניו, קרן מיכאלי שנפגשת כביכול עם אמה בשוק בפריס, אח המשתעשע עם "אחיו" באוטובוס, ילד ש"פוגש" את סבתו ברכבת וקופץ עליה, הראל מויאל מתגעגע לחבריו מהצבא ועוד. הקמפיין יפורסם בטלוויזיה, בשילוט חוצות ברחבי הארץ.
טלי נחושתן, סמנכ"לית השיווק של נטוויז'ן ו- 013 ברק מסרה כי "כחברה המובילה את שוק השיחות הבינלאומיות 013 ברק ממשיכה בקו הפרסומי המזוהה עם החברה המדגיש את הפן הרגשי והאנושי. במחקרים שערכנו בקרב מתקשרים לחו"ל, עלה כי ביצוע השיחה לחו"ל נובע מצורך אמוציונאלי בסיסי המצוי בתחושותיו של כל אדם ואדם. האסטרטגיה השיווקית של החברה קובעת, כי שיחה לחו"ל היא שיחה משמעותית, המונעת מרגש של געגוע למשפחה ולחברים".