013 נטוויז'ן בחרה בחברת ריפרש לניהול תקציב המדיה החברתית של החברה

013 נטוויז'ן בחרה אמש בחברת "ריפרש" לניהול תקציב המדיה החברתית של החברה המתוקצב בכמיליון ₪ לשנה. ריפרש נבחרה לאחר הליך ממושך בו נבחנו מס' חברות בשוק. ריפרש תתמקד בקידום המותג ברשתות חברתיות תוך שימת דגש על רשת הפייסבוק.



ריפרש תהיה אחראית על הקרייאטיב, תכנות, בניית אפליקציות, פעילויות תוכן ויצירת תוכן, יצירת קריאטיב למדיה, ניהול ובקרה על המדיה וכן תהיה אחראית על התחזוקה השוטפת של עמוד החברה בפייסבוק.



צילי בלקינד סמנכ"ל השיווק של 013 נטוויז'ן ציינה כי: " הפעילות שלנו ברשתות חברתיות בכלל ובפייסבוק בפרט מהווה פעילות תדמיתית חשובה המאפשרת לנו קשר בלתי אמצעי עם לקוחותינו וכלל גולשי האינטרנט וצרכני התקשורת בישראל. הבחירה בחברת "ריפרש" נעשתה לאחר חשיבה והבנה כי במהלך 2011 אנו נשקיע את רוב המשאבים שלנו בפעילויות ובמהלכים ארוכי טווח..



אדם שוב, מנכ"ל ובעלי ריפרש מסר: "013 נטוויז'ן היא שחקנית מובילה בשוק התקשורת, גם בזירת המדיה החברתית. הצוותים בריפרש נרגשים לקראת העבודה המשותפת עמה ויפעלו ליצירת תנופה בזירת המדיה החברתית עבור 013 נטוויז'ן, כמתחייב ממעמדה כחלוצה בשוק האינטרנט הישראלי."

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)