013 ברק תעלה קמפיין פסח לשיחות בינלאומיות- ממשיכה את קו ה"אח שלו"

לקראת חג הפסח ,הידוע בעלייה ניכרת בכמות השיחות לחו"ל, 013 ברק יוצאת בקמפיין חדש בעלות של 2.5 מיליון ש"ח. הקמפיין הנו סרט תשיעי בסדרה המוכרת שבה ראינו את יוסי סיאס מתגעגע למאזיניו, קרן מיכאלי שנפגשת כביכול עם אמה בשוק בפריס, אח המשתעשע עם "אחיו" באוטובוס, ילד ש"פוגש" את סבתו ברכבת וקופץ עליה, הראל מויאל מתגעגע לחבריו מהצבא ועוד. הקמפיין יפורסם בטלוויזיה, בשילוט חוצות ברחבי הארץ.



טלי נחושתן, סמנכ"לית השיווק של נטוויז'ן ו- 013 ברק מסרה כי "כחברה המובילה את שוק השיחות הבינלאומיות 013 ברק ממשיכה בקו הפרסומי המזוהה עם החברה המדגיש את הפן הרגשי והאנושי. במחקרים שערכנו בקרב מתקשרים לחו"ל, עלה כי ביצוע השיחה לחו"ל נובע מצורך אמוציונאלי בסיסי המצוי בתחושותיו של כל אדם ואדם. האסטרטגיה השיווקית של החברה קובעת, כי שיחה לחו"ל היא שיחה משמעותית, המונעת מרגש של געגוע למשפחה ולחברים".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)