013 ברק תעלה קמפיין פסח לשיחות בינלאומיות- ממשיכה את קו ה"אח שלו"

לקראת חג הפסח ,הידוע בעלייה ניכרת בכמות השיחות לחו"ל, 013 ברק יוצאת בקמפיין חדש בעלות של 2.5 מיליון ש"ח. הקמפיין הנו סרט תשיעי בסדרה המוכרת שבה ראינו את יוסי סיאס מתגעגע למאזיניו, קרן מיכאלי שנפגשת כביכול עם אמה בשוק בפריס, אח המשתעשע עם "אחיו" באוטובוס, ילד ש"פוגש" את סבתו ברכבת וקופץ עליה, הראל מויאל מתגעגע לחבריו מהצבא ועוד. הקמפיין יפורסם בטלוויזיה, בשילוט חוצות ברחבי הארץ.



טלי נחושתן, סמנכ"לית השיווק של נטוויז'ן ו- 013 ברק מסרה כי "כחברה המובילה את שוק השיחות הבינלאומיות 013 ברק ממשיכה בקו הפרסומי המזוהה עם החברה המדגיש את הפן הרגשי והאנושי. במחקרים שערכנו בקרב מתקשרים לחו"ל, עלה כי ביצוע השיחה לחו"ל נובע מצורך אמוציונאלי בסיסי המצוי בתחושותיו של כל אדם ואדם. האסטרטגיה השיווקית של החברה קובעת, כי שיחה לחו"ל היא שיחה משמעותית, המונעת מרגש של געגוע למשפחה ולחברים".

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל