200 אלף שקל הושקעו בקמפיין החורף של The North Face


מותג האקסטרים האמריקאי The North Face יוצא בקמפיין חורף חדש בהשקעה של 200 אלף שקל. הקמפיין החדש בא לקדם את קולקציות החורף השונות של המותג, כולל בגדי סקי וסנובורד, וכן את חנות הדגל הראשונה שנפתחה לאחרונה בתל-אביב. הקמפיין כולל מודעות בעיתונות ארצית ומגזינים וכן קמפיין שילוט שיעלה ברחבי הדיוטי-פרי לקידום נקודות המכירה של המותג במקום.


The North face מובילה כיום בעולם את תחום הביגוד והציוד לטיולים, מחנאות וספורט אקסטרים ונודעת בעיקר בשל שימוש בטכנולוגיות מתקדמות. החברה מציעה בגדים חכמים לפעילויות ספורט ושטח, בגדי סקי וסנובורד, נעליים, תיקים, אוהלים ועוד.



חברת The North Face העולמית מייצרת מחזור מכירות עולמי של מיליארד ורבע דולר בקצב צמיחה של כ-30% בשנה, מאז נרכשה ע"י חברת VFC, תאגיד האופנה הנסחר הגדול בעולם, בשנת 2000. VF ישראל הנה נציגות חברת VFC, והיא מייבאת לארץ גם את מותגי הג'ינס הבינלאומיים Lee ו-Wrangler, מותג התיקים Jansport ואופנת מאבריק.



אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)