מותג האקסטרים האמריקאי The North Face יוצא בקמפיין חורף חדש בהשקעה של 200 אלף שקל. הקמפיין החדש בא לקדם את קולקציות החורף השונות של המותג, כולל בגדי סקי וסנובורד, וכן את חנות הדגל הראשונה שנפתחה לאחרונה בתל-אביב. הקמפיין כולל מודעות בעיתונות ארצית ומגזינים וכן קמפיין שילוט שיעלה ברחבי הדיוטי-פרי לקידום נקודות המכירה של המותג במקום.
The North face מובילה כיום בעולם את תחום הביגוד והציוד לטיולים, מחנאות וספורט אקסטרים ונודעת בעיקר בשל שימוש בטכנולוגיות מתקדמות. החברה מציעה בגדים חכמים לפעילויות ספורט ושטח, בגדי סקי וסנובורד, נעליים, תיקים, אוהלים ועוד.
חברת The North Face העולמית מייצרת מחזור מכירות עולמי של מיליארד ורבע דולר בקצב צמיחה של כ-30% בשנה, מאז נרכשה ע"י חברת VFC, תאגיד האופנה הנסחר הגדול בעולם, בשנת 2000. VF ישראל הנה נציגות חברת VFC, והיא מייבאת לארץ גם את מותגי הג'ינס הבינלאומיים Lee ו-Wrangler, מותג התיקים Jansport ואופנת מאבריק.