3 חברות האשראי בישראל חברו יחדיו לקמפיין משותף למען עיגול לטובה

ימים לא שגרתיים – מולידים מהלכים לא שגרתיים: ישראכרט, מקס וכאל יצאו במודעה משותפת הקוראת לציבור הרחב להצטרף לעיגול לטובה.


עיגול לטובה הוא פרויקט ייחודי שהוקם בשיתוף שלוש חברות האשראי, ישראכרט, מקס וכאל, המאפשר לכל אדם לתרום את עודף האגורות של כל עסקת אשראי לעמותות לבחירתו, המנגנון מאפשר תזרים יציב של תרומות לעמותות ועד היום הועברו דרכו מעל ל 63 מיליון ₪ לכ 200 עמותות.



לאור המשבר, שלוש החברות המתחרות שילבו ידיים והתאחדו לראשונה לקמפיין משותף בשילוב הפרזנטורים: יובל סמו מטעם ישראכרט, שחר חסון מטעם מקס וליאת הר לב מטעם כאל. הקמפיין עתיד לצאת בפרסום דיגיטל ועיתונות.



על עיצוב הקמפיין הופקד משרד הפרסום 361 מעלות החממה לקריאיטיב, המלווה את עיגול לטובה מאז 2019 במסגרת פרו בונו וזה מהלך הפרסום המשמעותי השלישי שיוצר עבור העמותה, אחרי קמפיין בחירות מוצלח בו לקחו חלק אנשי ימין ושמאל לתמונות משותפות.


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)