חברת ראלקו יבואנית SHARP, ZANUSSI ו- BLOMBERG בישראל משיקה 3 קמפיינים חדשים באמצעות משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין ברקי, אשר כוללים את הסלוגן האהוב והמוכר של המותג "זה SHARP – זה לא" , את הסלוגן של זנוסי "ZANUSSI זה איזי, ZANUSSI זה קל" ואת הקמפיין החדש של בלומברג עם הסלוגן- "תתרגלו גם אתם להגיד בלומברג" .
בשארפ כחלק מהמהלך הופקו סדרת סרטונים הומוריסטית הממשיכה את האסטרטגיה התקשורתית של המותג ונותנת ביטוי ליתרון המותג על פני המתחרים מנקודת המבט של המוצרים להם מיועדים מכשירי החשמל- אשר בוחרים שארפ במקום הצרכן עצמו בכיכובו של השחקן אורי לייזרוביץ' (זגורי אימפריה).
למותג זנוסי הופקו סרטונים המתאימים לאסטרטגיה התקשורתית שלו – "ZANUSSI זה EASY, ZANUSSI זה קל" עבור מכונות הכביסה, מדיח הכלים והתנורים שמבטאים את הקלות והנוחות במוצרי זנוסי. בסרטונים של שש שניות נראות תמונות מתחלפות עם האמרה "זנוסי זה איזי זנוסי זה קל- כמה קל? ככה קל" .
הקמפיין של בלומברג נועד להעלות את המודעות של הקהל הישראלי למותג עם פרסומת הומוריסטית ששמה במרכזה את שם המותג. האסטרטגיה התקשורתית באה לידי ביטוי בסלוגן הנבחר "תתרגלו גם אתם להגיד בלומברג".