62% מרוכשי המוצרים לקראת החזרה לבית הספר יושפעו בראש ובראשונה מקריטריון המחיר

62 אחוזים מכלל רוכשי המוצרים לקראת החזרה לבית הספר, מייחסים את החשיבות הרבה ביותר לקריטריון המחיר, בבואם לבחור את מקום הקנייה – כך עולה מסקר שביצעה חברת "גיאוקרטוגרפיה" עבור רשת "כפר השעשועים", האוחזת בכ – 40 אחוזים משוק כלי הכתיבה וציוד החזרה לבית הספר.



קריטריונים נוספים, שנבדקו:


אשראי נח ופריסת תשלומים, הועדפו על – ידי 8.4 אחוזים מהמשיבים.


קבלת הטבה בעת רכישת המוצר, הועדפה על-ידי 4.6 אחוזים מהמשיבים.


חווית קניה נעימה, המורכבת מקריטריונים כמו מיקום החנות, מגוון המוצרים בחנות והאווירה בחנות, הועדפה על-ידי 11.6 אחוזים מהמשיבים (בעיקר אקדמאיים ממעמד סוציו אקונומי גבוה).


היתר השיבו כי אינם יודעים , או אינם בעלי העדפה ברורה.



כתוצאה מנתוני הסקר, פתחה רשת "כפר השעשועים" בסדרת מבצעים אטרקטיבית: כרטיס כניסה ללונה פארק או לסופרלנד בקנייה מעל 250 ₪ ופריסה ל – 12 תשלומים ללא ריבית עבור כל סכום קנייה באמצעות ויזה כ.א.ל.



מנכ"ל "כפר השעשועים", אבי כץ: "נתונים אילו מחזקים את אסטרטגיית הרשת בכל הקשור לכוח קנייה גדול, המאפשר מתן מחירים אטרקטיביים ביותר לצרכן".



שוק מכשירי הכתיבה וציוד בית-הספר מוערך השנה בכ – 450 מיליון שקלים, מהם כ –350 מיליון בשלהי החופש הגדול בלבד.

אולי יעניין אותך

שירי וקס צילום עדו לביא (Large)
סרטן צוואר הרחם - האגודה למלחמה בסרטן
אורח חיים בריא מפחית משמעותית את הסיכון לסרטן - תמונה אילוסטרציה - האגודה למלחמה בסרטן-022
cpgr-sm-key-visual-1920x1080

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נועם אלימלך חייל בודד של המרכז לחיילים בודדים לזכר מייקל לוין ביום הולדתו ב2023 שחגגו לו מעוצמה לחייל - צילום עוצמה לחייל (5)
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
המשתתפים בהכרזה - צילום טיקטוק (1)