65 מיליון ש"ח – התוספת הגדולה ביותר לענף השיווק במשרד התיירות

שר התיירות הוסיף תקציב של 65 מיליון ש"ח לתקציב השיווק של משרד התיירות. כך נודע הבוקר ל- Allmarketing. ההחלטה נבעה ברובה ממסקנות דו"ח ארנסט & יאנג שקבע כי יש להגדיל את תקציב השיווק במשרד, את התוספת יש למקד למדינות מסוימות שעל פי הדו"ח יש להתמקד בהן.



ממשרד התירות נמסר כי החלק הארי של התקציב על סך 55 מיליון ש"ח יופנה לצפון אמריקה לפעילות פרסום ושיווק. ההחלטה המשותפת של המשרד יחד עם גורמים בענף התיירות ועם משרד האוצר היא על מנת ליצור מסה קריטית משמעותית במקום אחד, צפון אמריקה עפ"י המלצות ארנסט & יאנג היא היעד הנבחר.



10 מיליון לש"ח הנותרים מיועדים לפעילות שיווק תיירות הפנים, אשר רובם יופנו לקמפיין ארצי- כללי בשיתוף עם התאחדות בתי המלון וגופים נוספים, תגבור פעולות השיווק על-ידי ירידי התיירות המקצועיים בחו"ל, פעולות יחסי הציבור ואירוח של תקשורת אשר הן פועל יוצא של לשכות המשרד. וכן לפעילויות שיווק אלקטרוני המבוצעות מהארץ.



שר התיירות יצחק אהרונוביץ' הדגיש היום כי "כחלק מיישום מסקנות דו"ח ארנסט & יאנג פעלתי להוספת תקציב לנושא השיווק למדינות יעד אשר הומלצו בדו"ח. חשיבותה של התוספת היא גדולה, דבר אשר עתיד להגדיל את שוק התיירות לישראל במידה ניכרת, זו התוספת הגדולה ביותר המיועדת לענף השיווק. חשוב היה לנו לשתף בנושא את הגופים הרלוונטים בענף התיירות וכולי תקווה שצעד חשוב זה ישנה את מגמת התיירות בישראל. כמו כן יש לדאוג לכך שתוספת זו לא תהיה חד פעמית אלא פעולה מתמשכת לתקופה ארוכה".

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)