687 עבודות שקופות של נשים בקטלוג אביב-קיץ של "קום איל פו" בהשקעה כוללת של כ-100,000$

בית האופנה הנשי 'קום איל פו' בחר להוביל את קמפיין אביב-קיץ 2005 עם קטלוג מאויר חדש, המציג רשימה של 687 "עבודות שקופות" – עבודות בית של נשים אשר אינן מתומחרות ואינן מוכרות כעבודה. חלק מהעבודות מיוצגות ויזואלית על ידי דמויות מאוירות של נשים העובדות בביתן, לבושות במיטב העיצובים, מבית היוצר של קום איל פו.


הקטלוג החדש ויוצא הדופן, שמוקדש לנושא "עבודות שקופות", הינו קטלוג נוסף בסדרת קטלוגים מעוררי מחלוקת שמשיק בית האופנה מדי עונה. רק בעונת החורף האחרונה, כיכבו 3 נשים בנות מעל לשבעים, כדוגמניות הקטלוג,"להיות בת". בקיץ שעבר צולם קטלוג "גדר ההפרדה", שיצר הדים ברחבי העולם. בין לבין, יצר בית האופנה את פרוייקט "שלום בנות" המיוחד, בו שיתפו פעולה המעצבות יחד עם קבוצת רוקמות פלשתינאיות מבית לחם, ביצירת ליין חולצות רקמה אותנטיות.



בית האופנה comme-il-faut, אשר נוסד לפני כ-16 שנה, מבסס את תפיסתו השיווקית על החזון של קידום נשים בישראל והעצמתן הכלכלית.



אולי יעניין אותך

MYCAL זוכה פרס החדשנות

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

אביבי מטבחים מתחם בני ברק צילום אמיר אליסיאן
Altman x Gali_Srutonim
מוקאפ