77 עבודות הוגשו לאפי – נכנסו לשלב השיפוט

תם הליך הגשת העבודות לתחרות האפי 2022 והחל שלב השיפוט בתחרות. התחרות נערכת בישראל זו השנה ה- 21 על ידי איגוד השיווק הישראלי, איגוד חברות הפרסום והמי"ל. התחרות בוחנת, מזהה ומדרגת את המותגים אשר הובילו את המהלכים השיווקיים והפרסומיים האפקטיביים ביותר בשנה החולפת. הזוכים יוכרזו בטקס הגמר אשר יערך בחודש נובמבר.

בקרב משרדי הפרסום, בולטים השנה: קבוצת McCann, אדלר חומסקי & ורשבסקיGrey , ראובני פרידן IPG וגליקמן שמיר סמסונוב Publicis.

הקטגוריות הבולטות השנה הן: פיננסים עם 9 עבודות, מזון עם 6 עבודות, פעילות חברתית וציבורית – עמותות ומוצרי חשמל, אלקטרוניקה ומוצרים לבית עם 5 עבודות כל אחת, Media Innovation, טואלטיקה ופארם, מוצרים דיגיטליים ואוטומציה ותקשורת ומדיה עם 4 עבודות כל אחת.

לפרס היוקרתי בקטגוריית ה- Effie Platinum – Sustained success, הבוחנת הישגים שיווקיים ופרסומיים לאורך פרק זמן שבין 3 – 5 שנים, הוגשו 10 עבודות. פרס זה יישפט במפגש מיוחד של בכירי המנכ"לים במשק, בראשותו של גיורא בר דעה, מנכ"ל שטראוס ויו"ר התחרות, אשר ישפטו את פרסי הפלטינום. 

כמדי שנה, את הליך השיפוט יוביל סגל המונה כ- 70 שופטים, בהם מנהלי שיווק, פרסומאים, ואנשי אקדמיה. 

לקראת תחרות האפי השנה ובמסגרת רצון הנהלת התחרות לשמר את הערך המשמעותי שלה בקרב העוסקים בעשייה השיווקית-פרסומית בישראל, החליטה ההנהלה על הקמת ועדה ייעודית שבחנה בחודשים האחרונים אספקטים שונים של התחרות תוך התמקדות בנושאים כגון: הגברת המעורבות של אנשי השיווק בהגשת העבודות, מינוף והעצמת החשיבות והבולטות של המפרסמים לאורך כל שלבי התחרות והאדרת ההישגים והזכיות מיד בתומה, תהליך השיפוט, צביון טקס חלוקת הפרסים ועוד.

בראש הוועדה עמד אילן סיגל, מנכ"ל חברות הבנות של קבוצת בזק, וחברים בה: אסף אביב – משנה למנכ"ל WE4G, תמי גורמן – מנהלת אגף שיווק כללית,  ענת גרינברג – סמנכ"לית שיווק גולן, בשמת שדה – מנכ"לית טבעול, יגאל בראון – מנכ"ל איגוד חברות הפרסום, אייל לוין – מנהל יחידת שיווק, מיתוג ודיגיטל של קבוצת הייעוץ BDO, איריס ז'רז'בסקי, יועצת אסטרטגית, עמית דבוש – מנכ"ל ביט ותומר כהן – מנכ"ל BUYME.

הוועדה, באמצעות אנשי מחקר ואנליזה, ראיינה מנכ״לי חברות ואנשי שיווק ופרסום, סקרה בנצ'מרק של תחרויות בארץ ובעולם, ניתחה נתונים ופערים, והגישה להנהלת התחרות המלצות ליישום ולהשבחת התחרות, כל זאת במקביל להתקדמות השוטפת של התחרות לפי לוחות הזמנים שנקבעו לה.

 

במסגרת המלצות הועדה לגבי תהליך השיפוט, הומלץ כי כל סבב שיפוט יתקיים במועד אחד קבוע מראש, בו השופטים ייפגשו במקום אחד והשיפוט ייעשה בדיון משותף כאשר לכל צוות שופטים ימונה יו"ר שינהל את הדיון והנהלת התחרות החליטה ליישם המלצה זו כבר השנה. 

לאור זאת, הליך השיפוט בתחרות יכלול שני שלבים, הראשון אונליין והשני פרונטאלי, בהם קריאת חומר כתוב המציג את הרעיון והמהלכים האסטרטגיים שנעשו במסגרת הפעילות השיווקית, לצד צפייה באלמנטים הקריאטיביים שליוו את המהלכים ומפגש משותף של צוותי שיפוט במסגרתו יתקיים דיון לאחריו השופטים יתבקשו להעריך את העבודות שקראו.

בסוף הסבב הראשון יוחלט על העולים לגמר ומתוך העולים לגמר ייקבעו הזוכים בכל קטגוריה, כמו גם הזוכה הגדול בפרס ה- Grand Effie – מהלך השיווק והפרסום של השנה.

תחרות השיווק והפרסום האפקטיבי, ה- Effie Platinum, הנה תחרות בינלאומית אשר מתנהלת בלמעלה מ – 50 מדינות ברחבי העולם והיא בוחנת, מזהה ומדרגת את המותגים אשר הובילו את המהלכים השיווקיים והפרסומיים האפקטיביים ביותר בשנה החולפת. התחרות הפכה עם השנים למותג יוקרתי ולאות של הכרה והוקרה למהלכי שיווק מוצלחים ואפקטיביים, בקרב כל העוסקים בעשייה השיווקית ובתעשיית השיווק והפרסום בישראל.         

 

אולי יעניין אותך

resized_pexels-photo-3811082
 שיווק
Naor
press
sodastream(4)
or3

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 את התזונה צילום הרבלייף
 מטבחים מעצבת שגית בר
155196_NAT_E_largeסקצרס_נשים_צילום יחצ חול_349