תחנת הרדיו 88FM של קול ישראל, החוגגת בימים אלו 20 שנים לקיומה, תעלה השבוע קמפיין פרסומי תחת הסלוגן "עושים חשק לנגן כבר 20 שנה". את הקמפיין יצרו שפ"מ, משרד הפרסום Y&R ישראל ומחלקת השיווק של רשות השידור
הקמפיין יעלה במספר מדיות במקביל: ברשתות הרדיו של קול ישראל, בעיתונות הכתובה, בערוץ 1, בשילוט חוצות ובאינטרנט.
גיא בר, מנכ"ל Y&R ישראל מסר: "88FM היא תחנת רדיו מאוד ייחודית וככזו מצאנו שגם קמפיין חגיגות ה-20 צריך להיות יוצא דופן. התגובה האינסטנקטיבית ביותר כלפי מוזיקה טובה היא שבא לך לשיר ולנגן איתה, וזה בדיוק הרעיון עליו מתבסס הקמפיין".
במסגרת חגיגות 20 השנה, ישודרו בתקופה הקרובה ב-88FM ברכות של מיטב הזמרים הישראלים, ספיישלים מפתיעים, ומסיבה משודרת מיוחדת מתל אביב וברלין בשיתוף הרדיו הגרמני תשודר בסוף החודש.