9,000,000 מעניקה חסות ראשית לפרוייקט ההתרמה הטלווזיוני המרכזי לילדי "וראייטי"

לקראת ערב השידורים המיוחד של ילדי "וראייטי" אשר יתקיים ב- 14.5.06 בערוץ 2, עולה קמפיין מיוחד, בהשקעה של 300 אלף דולר, של 9,000,000 עם "דוד הכי טוב". הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי וורשבסקי ויעלה בטלוויזיה בערוץ 2 ובערוץ 10, תחת המסר: הצטרפו ל- 9,000,000 וילדי וראייטי ישראל יהנו מתרומה של 50 ₪ על כל מצטרף.



אורלי ירקוני, מנכ"ל חברת ישיר איי.די.איי, אמרה היום: המותג 9,000,000 רואה בפעילות למען הקהילה נדבך חשוב בפעילות העיסקית של החברה וגאה לקחת חסות ראשית לפרוייקט ההתרמה המרכזי של ילדי "וראייטי" ישראל.



רענן סעד, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של חברת ישיר איי.די.איי, אמר היום: "9,000,000 התגייסה למען ילדי "וראייטי" ישראל, ותתרום 50 ₪ לילדי "וראייטי" ישראל על כל לקוח חדש שיצטרף לחברה וירכוש ביטוח מכל סוג."



בעקבות החסות של מותג 9,000,000 יוצב השנה, לראשונה, יעד כספי לאיסוף התרומות ויעמוד על 9,000,000 ₪.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת