חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

KFC מעלה קמפיין לפיצוח המתכון הסודי לרגל 80 שנות מותג

KFC מעלה קמפיין לפיצוח המתכון הסודי לרגל 80 שנות מותג

לרגל יום ההולדת העגול למתכון הסודי, KFC ישראל מזמינה להשתתף בפעילות אותה תוביל אושיית הרשת הקולינרית דניאל עמית, אשר תקרא לחובבי העוף הטעים בעולם, להכין את הגרסה שלהם למתכון הוותיק. על הגולשים לצלם את המנה ומתוך המנות שישלחו ויעפילו לגמר, יבחרו 3 משתתפים אליהם יגיעו נציגי הרשת ויטעמו את המנות, ינקדו ויבחרו את הזוכה.


המנה אשר תקלע בצורה הטובה ביותר לקריטריונים של טעם, נראות מגרה, מקוריות וצלחות, תזכה את מי שהכין אותה בלילה מפנק בסוויטה זוגית עם בריכה במלון בוטיק נחשולים וארוחת VIP בסניף דלית אל כרמל. מקומות 2 ו-3 יזכו בארוחה משפחתית מפנקת באחד מסניפי הרשת. 


אלון וינשטוק, סמנכ"ל שיווק KFC   ישראל: ״ אנו גאים על כך שעשרות אלפי ישראלים כבר טעמו את העוף הטעים בעולם ונהנו מטעמו של המתכון הסודי, אותו חרת קולונל סנדרס לפני 80 שנה על גב דלת המטבח שלו. אנו מבטיחים לקהל הישראלי להמשיך וליהנות מסניפים בפריסה ארצית בו יוכלו לטעום מאותו נוסחה מנצחת, בה הטבחים שלנו ממשיכים לצפות את העוף עד היום"

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד