אורל בי במהלך שיווקי "מברשת שיניים חשמלית לכל ילד"

Oral-B וסופר-פארם משיקים את הקמפיין 'ישראל עוברת לחשמלית' במסגרתו יינתנו סדרת הטבות לקהל הרחב לשדרוג למברשת שיניים חשמלית וגם הטבה ייחודית להורים.


במסגרת המהלך נוצר מיזם 'מברשת שיניים חשמלית לכל ילד' אשר מתרחב ומוצע לילדים בגילאי 3-6, כאשר במשך השנה המיזם פתוח לילדים בני 3 בלבד. במהלך חודש מרץ הערכה המסובסדת כוללת מברשת שיניים חשמלית לילדים של Oral-B עם טיימר מובנה לצחצוח של 2 דקות וספר הדרכה לצחצוח נכון המאושר ע"י האיגוד הישראלי לרפואת חניכיים.


למימוש המבצע יש להירשם באתר האינטרנט https://bit.ly/Oral-B-3-6




מברשת השיניים של אורל בי, מציגה יתרונות שונים, כולל טכנולוגיית בינה מלאכותית. לאחר מחקרים, פיתוח ולמידה של הרגלי הצחצוח של עשרות אלפי צרכניםOral-B פיתחה אלגוריתם המבוסס על טכנולוגיית בינה מלאכותית ומידע הנצבר מאלפי דפוסי התנהגות אנושיים בצחצוח שיניים בכדי ללמוד את סגנון הצחצוח האישי של כל משתמש. לאחר הלמידה, היא "מאמנת" את המשתמש ומדריכה אותו עד להשגת הרגלי צחצוח ובריאות פה טובה יותר. טכנולוגיית הבינה המלאכותית בידית המברשת מזהה באילו אזורים בפה המשתמש מצחצח ועל איזה אזורים הוא צריך לתת יותר דגש, בודקת את משך הצחצוח עוצמת הצחצוח להגנה על החניכיים ועוד. למעשה, Genius X מציעה משוב בזמן אמת (וגם בדיעבד), באמצעות אפליקצייתOral-B ומדריכה את המשתמש לשיפור הצחצוח לבריאות פה טובה יותר.



בנוסף, יתקיים מבצע טרייד אין על מברשות שיניים. לראשונה בישראל מביאים לאחד מסניפי סופר-פארם כל מברשת שיניים ומקבלים 50 ₪ הנחה נוספת על כל ההנחות הקיימות בחנות בשדרוג למברשת השיניים החשמלית המתקדמת ביותר Oral-B Genius-X.

אולי יעניין אותך

 נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
 קליש קרדיט צילום דרור סתהכל
JD SPORTS צילום יחצ (2)
Untitled (1620 × 1080 px) (1)
 מנכל ומבעלי גרג קיטשן צלם אלעד גוטמן (42) -

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

SM-R390_003_L Perspective_Gray_Thumb
-ספר-מסים-min
resized_pexels-photo-3811082