חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

חדש בקניונים בישראל: לוקרים דיגיטליים למסירה ואיסוף חבילות דואר לרוכשים באונליין

תמונת יח"צ (הגדל)
תמונת יח"צ

העמדה כוללת 75 לוקרים הממוקמים בקומה השנייה של הקניון. במסגרת השירות, הנמען יקבל מסרון לנייד לבחירת נקודת איסוף של החבילה, כשבין האופציות יופיע לו 'לוקר- קניון הדר ירושלים'. כשהחבילה תגיע לישראל, הנמען יקבל מסרון נוסף ובו קוד לפתיחת הלוקר, שבאמצעותו יוכל לאסוף את החבילה המיועדת עבורו בכל זמן, בהתאם לשעות הפעילות של הקניון.

 

לדברי לירון אלקיים, מנכ"ל קניון הדר: "בעידן בו הקניונים ממצאים עצמם מחדש ומביאים פתרונות יצירתיים, שירותים חדשנים ומגוון חוויות המתכתבות עם פעילות הקמעונאים, על מנת לייצר אטרקטיביות הבנו שהשקעה זו יכולה  לתת מענה לקהל הרחב "ולסגור להם פינה", תחת קורת גג אחת".

 

העמדה תפעל בשעות פעילות הקניון לאיסוף ומסירה.

 

עמדת הלוקרים הדיגיטיילים יופעלו ע"י EPOST, מותג הבית של חברת השליחויות HFD למסירה ואיסוף משלוחים מלוקרים. בין לקוחות EPOST ניתן למצוא את אתר טרמינל איקס, אסוס, שיין, ואתרי צרכנות מובילים בארץ ובעולם.


כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד