חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

קמפיין #מרגישיםבנוח הושק בהשתתפות דוגמן על הרצף האוטיסטי ביחד עם אגם רודברג

קרדיט תמונה: Dreamers (הגדל)

קמפיין #מרגישיםבנוח שמעודד משפחות להצטלם עם יקיריהם שעל הרצף האוטיסטי להצטלם איתם ולהעלות את התמונה לרשתות הושק הבוקר בהשתתפות נבו אלוני, נער בן 14.5 שנמצא על הרצף ואגם רודברג.

 

הקמפיין הוא יוזמה של עמותת Dreamers, הפועלת כבית הפקות להגשמת חלומות, בשיתוף עם סקטצ׳רס שהתגייסו לסייע במשימה. נבו ואגם נרתמו להעלות את המודעות ליום ההתרמה של אלו"ט אשר שם את הדגש ליחס הסביבה לאנשים ובני נוער שנמצאים על הרצף. יום ההתרמה נערך השנה בשל המגבלות במרחב הדיגיטלי ולא מדלת לדלת עם הסיסמה "השנה במקום לפתוח את הדלת - פותחים את הלב".

 

#מרגישיםבנוח צפוי להימשך בשבועות הקרובים במטרה לשים קץ לתחושת האי נוחות וההסתרה שיש לעיתים למשפחות של ילדים, בני נוער ובוגרים שעל הרצף האוטיסטי.

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד