חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

הופעת הבכורה של Fiverr בטלוויזיה – גמר הסופרבול.

קרדיט: Fiverr (הגדל)
קרדיט: Fiverr

 Fiverr החברה המשנה את הדרך בה העולם עובד יחד, מודיעה היום כי תציג את הפרסומת הראשונה שלה במהלך משחק הסופרבול LV שיתקיים ב- 7 בפברואר, 2021. הודעה זו מגיעה בעקבות שנה בה עסקים עמדו למבחן ונדרשו להסתגל למציאות חדשה, בשנה זאת Fiverr היוותה עבור רבים מהם משאב חשוב בניווט דרכם החדשה. הפרסומת תהווה התפתחות של קמפיין החברה "It Starts Here" שהושק לאחרונה ועלה לאוויר בספטמבר 2020, והתמקד בעסקים קטנים ובינוניים שעברו טרנספורמציה דיגיטלית בסיוע של פרילנסרים ב- Fiverr.


המטרה של Fiverr היא ליצור הזדמנויות שוות לכולם לבנות עסקים, מותגים, או חלומות, שנת 2020 היתה שנת מפנה בה עסקים, נדרשו להיות זריזים וגמישים  ולאמץ הזדמנויות ושיטות עבודה חדשות. Fiverr הפכה למשאב קריטי עבור חברות בתקופה זו ותשדיר הסופרבול יציג את הנרטיב הזה.

הנוכחות השיווקית באחד מאירועי הספורט הגדולים בעולם מגיעה לאחר מספר ציוני דרך של החברה, הכוללים הנפקה מוצלחת בבורסת ניו יורק, מהלך מיתוג מחדש, השקעה בפרסום גלובלי של מגוון תשדירי טלוויזיה והשקת מגוון יוזמות טכנולוגיות מתקדמות. התשדיר של Fiverr בסופרבול צפוי להיות משודר ברבע השלישי של המשחק ועתיד להיות מפורסם במגוון ערוצי שיווק במהלך השנה.


גלי ארנון, סמנכ"לית השיווק, Fiverr: "מבחינה שיווקית ופרסומית אין במה ראויה יותר מהסופרבול. אנו מאמינים שזוהי הזדמנות אדירה עבורנו להציג לעולם את Fiverr בדרך ייחודית ויצירתית. התשדיר יציג את הדרך בה Fiverr תומכת בעסקים ברחבי העולם ואנחנו נרגשים להציג לצופים את הפרסומת שיצרנו".

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד