חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

ג'ף וויינר יו"ר לינקדאין משקיע בסטרטאפ Loris.AI

לוריס מפתחת מערכת מבוססת בינה מלאכותית שמסייעת במענה אפקטיבי ללקוחות, במקום ה"בוטים" שמעוררים התנגדות

קרדיט צילום: ורד פרקש. (הגדל)
קרדיט צילום: ורד פרקש.

ג'ף וויינר, יו"ר לינקדאין, משקיע בסטרטאפ Loris.AI במסגרת סבב גיוס סיד של 5.1 מיליון דולר בהובלת קרן Vertex האמריקאית.

 

לוריס מפתחת מערכת מבוססת בינה מלאכותית שמסייעת לנציגי שירות לנהל תקשורת יעילה ואפקטיבית עם הלקוחות, וזאת כחלופה לבוטים שמעוררים פעמים רבות תסכול בשל חוסר יכולתם לתת מענה מדויק ואמפתי במקרים מורכבים. האלגוריתם מנתח את השיחה ואת המצב הרגשי של הלקוח ומציג המלצות דינמיות לגבי הדרך האופטימלית להשיב באופן שמתאים לסיטואציה ושומר על ייצוג אחיד של קול המותג. בנוסף, לוריס מנתחת את כלל השיחות ומייצרת עבור ההנהלה תובנות לגבי ביצועי הנציגים ושביעות הרצון של הלקוחות. 

 

בשנים האחרונות, גדל הביקוש של לקוחות לתקשורת דיגיטלית ומיידית עם חברות, על חשבון הטלפון והמייל, אולם הפתרון המקובל במענה של צ'אט-בוטים מעורר פעמים רבות זעם מצד לקוחות שמגלים שהם כילו את זמנם מול מכונה אוטומטית שלא מבינה היטב את שאלותיהם וצרכיהם. הטכנולוגיה של לוריס מאפשרת לנציגים אנושיים לתת מענה מהיר ויעיל שמביא לקיצור זמן השיחה והגדלת שביעות הרצון של הלקוחות.

 

שורשי החברה הם בארגון ללא מטרת רווח בשם Crisis Text Line, קו חם לסיוע נפשי, המספק מענה בהתכתבות 24/7 בארה"ב ובמדינות נוספות. במהלך השנים, צבר הארגון ידע וניסיון רב בניהול שיחות קשות ורגשיות בטקסט. הטכניקות שפותחו על ידי אנשי הארגון למענה מועיל עברו על ידי לוריס התאמה לצרכים של המגזר העסקי.

 

לדברי איתי הרץ, מנכ"ל לוריס: "שירות הלקוחות הוא פעמים רבות נקודת התורפה של חברות. הלקוחות פונים לשירות כשהם זקוקים לסיוע, וכשהם נתקלים בחוסר נגישות דיגיטלי, קוצר רוח או חוסר הבנה מצד הנציג שמולם, הדבר עלול לגרום לפגיעה בחוויה ולנזק ארוך טווח למותג. המערכת שאנו מפתחים מבוססת על ניסיון מצטבר של מיליוני שיחות ויודעת לתת את המענה למצבי רוח ותגובות מגוונות."

 

ללוריס משרד בניו יורק ומרכז פיתוח בישראל המנוהל על ידי רון שוורץ, סמנכ״ל הפיתוח. בין לקוחות החברה ענקית שיתוף הנסיעות ליפט, Freshly ו-Slice. מאז הוקמה החברה ב-2018 היא גייסה 7.1 מיליון דולר כולל הסבב הנוכחי, ממשקיעים נוספים ביניהם Floodgate, Homebrew ו- Kapor Capital. הגיוס החדש יאפשר הרחבת כוח האדם, בדגש על מפתחים, אנשי שיווק ומכירות. 


כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד