חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

אמריקן אקספרס לוקחת את קונספט הקולינריה לרמה של 3 כוכבי מישלן

רוני קרני, מנהלת שיווק, אמריקן אקספרס. צילום: יח&q (הגדל)
רוני קרני, מנהלת שיווק, אמריקן אקספרס. צילום: יח&q

אמריקן אקספרס, מותג הפרימיום הבינלאומי הפיננסי המוביל, מביא לראשונה לישראל את מותג הקולינריה הבינלאומי של אמריקן אקספרס American Express Dining Experience, המקיים חוויות קולינריות ברחבי העולם במקומות מיוחדים כגון: מסעדה צפה על נהר ההדסון בניו יורק, במרכז מוזיאון ידוע, באמצע מגרש כדורגל ובחללים לא קונבנציונליים. החוויות משלבות ארוחות מישלן משובחות בהובלת שפים בינלאומיים יחד עם תוכן אמנותי.  

 

השנה לקוחות אמריקן אקספרס בישראל יוכלו ליהנות מהקונספט הייחודי שנרקח במיוחד עבורם - ארוחת מישלן חד פעמית של קולינריה משובחת יחד עם תוכן אמנתי בלוקיישן עם נוף עוצר נשימה. האירוע יתקיים לארבעה ערבים בלבד, בין התאריכים 05-08.04 בעלות השקעה המוערכת בכ-2 מיליון שקלים.

בכל ערב יזכו לקוחות אמריקן אקספרס ליהנות מחוויה קולינרית מסעירה בניצוחם של השף בעל שלושה כוכבי מישלן, Paolo Casagrande אשר מוביל בהצלחה את מסעדת Lasarte בברצלונה; השף פטיסרי Antonio Bachour, המחזיק בתואר השף הפטיסרי הטוב ביותר בעולם לשנת 2018 ובשנת 2019 הוכתר כשף פטיסרי הטוב ביותר עפ"י מגזין Esquire היוקרתי, אנטוניו מחזיק בארבע קונדיטוריות במיאמי; השף הישראלי רז רהב, שף ובעלים של המסעדה המצליחה OCD, בשנת 2022 זכה להיכנס לרשימת 50 המסעדות הטובות ביותר במזרח התיכון, המסעדה דורגה במקום השלישי ולמסעדה הטובה ביותר בישראל; ו-TATO GIOVANNONI מיקסולוג בעל שם עולמי שלא יגיע לישראל אך יכין עבור המשתתפים תפריט קוקטיילים משובח שיוגשו באירוע.

 

עלות ארוחת המישלן 650 ₪ לאדם ובמהלכה ייהנה כל סועד מ- 3 פתיחים, 2 מנות ראשונות, 2 עיקריות ו-2 קינוחים. אירוע American Express Dining Experience פתוח לכלל לקוחות אמריקן אקספרס, כאשר לקוחות הפרימיום ייהנו ממכירה מוקדמת. 

                                                                                                                                                              

עידו עלמני מנכ"ל אמריקן אקספרס ישראל: "כמותג המשקיע רבות ותומך בתחום הקולינריה בישראל ושואף לרגש וליצור לקהל לקוחותיו מגוון חוויות קולינריות איכותיות, אנו גאים ושמחים להביא לראשונה לישראל את הקונספט הקולינרי הבינלאומי של אמריקן אקספרס במסגרתו יגיעו ארצה שפים בינלאומיים מעוטרי פרסים ותארים אשר יחברו לשף ישראלי וביחד יגישו לקהל הישראלי חוויה קולינרית–אמנותית בלתי נשכחת".

 

רוני קרני, מנהלת שיווק אמריקן אקספרס ישראל: "אמריקן אקספרס הינו מותג השואף תמיד לייצר חוויות ייחודיות, מפגשים מסקרנים מתוך חיבורים ושיתופי פעולה וכמובן אירועי קולינריה משובחים. אנו נרגשים לארח בפעם הראשונה בישראל שף המועטר בשלושה כוכבי מישלן, אשר ביחד עם שני שפים בעלי תארים רבים חוברים לערב קולינרי בינלאומי, בלתי נשכח. אני בטוחה שהאורחים שירכושו כרטיסים לאחד מארבעת הערבים יהנו מחוויה חד פעמית  של טעמים, בשילוב אומנות ויצירתיות"

  

המותג אמריקן אקספרס הושק ב- 1995 והינו מותג הפרימיום המוביל בשוק כרטיסי האשראי. בעל נתח שוק היקף פעילות של כ- 7% וכ- 600,000 לקוחות. לאמריקן אקספרס שווי מותג עולמי של 26 מיליארד $, המותג נכלל ברשימת מותגי העל (superbrands) והתברג ברשימת 100 המותגים החזקים בעולם של פורבס.

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד