פייסבוקדלג על פייסבוק
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד
MarketTech
21/07/2022
פלטפורמת התקשורת וניהול מוקדי שירות הלקוחות בענן של Infobip מאפשרת לארגונים ליצור תקשורת עם יותר משמעות עם לקוחותיהם בעולם.קרא עוד
9/06/2022
הטכנולוגיה של החברה הופכת אתרי אינטרנט לתצורה סטטית כדי להתגבר על אתגרי ניהול ואבטחת מידע של אתרי וורדפרסקרא עוד
24/05/2022
מודול האנליטיקה והדשבורדים לתחזוקנית מנגיש את המידע במערכת תחזוקנית לדרג הניהולי ולמנהלי האחזקה בצורה אינטואיטיבית וברורה,קרא עוד
8/05/2022
פרילנסרים המספקים שירותי קריינות ב- Fiverr יכולים ליצור לעצמם דוגמאות קריינות בכלי החדש, על ידי אימון זריז של מנוע הקול שלו.קרא עוד
25/04/2022
מערכת "נמלה CX" כוללת יכולות לביצוע ניתוחים אנליטיים מתקדמים הבודקים את חווית המטופלים באופן רציף.קרא עוד
10/03/2022
בעזרת matrixDnA, הלשכה מתחדשת בפלטפורמת ניהול ואחסון נתונים, שתזניק קדימה את מאגר הדאטה של ישראל, ותשפיע על החיים של כולנוקרא עוד
2/02/2022
הסמכה זו מוענקת ל- Couchbase לאור יכולתה להציג אינטגרציה מוצלחת של הפתרון שלה עם AWS Outpostsקרא עוד
16/12/2021
הקרן תשקיע בהיקף של למעלה מ - 100 מיליון ₪קרא עוד
7/12/2021
עגלת WalkOut כוללת מסך מגע אינטראקטיבי גדול המתקשר עם הקונה ומציע מגוון המלצות מותאמות אישיתקרא עוד
22/09/2021
אם אתם כבר מבולבלים מכמות חברות הביטוח בשוק, הגיע הזמן להשתמש בשירות החדש הראשון מסוגו העונה לשם טראסטי שמציע השוואת ביטוחים אובייקטיבית שיעזור לכם לפשט ולהבין איזה מחיר ביטוח נסיעות הוא המשתלם ביותר בשבילכם.קרא עוד
14/09/2021
השותפות כוללת השקעה אסטרטגית של Shopify, הכוללת פיתוח פתרונות שיווק טכנולוגיים חדשים, במטרה לסייע למותגים להעמיק את קשריהם עם לקוחותיהםקרא עוד
3/08/2021
מעבדת החדשנות של קלאודינרי תאפשר לממש רעיונות, תטפח יצירתיות, תהווה זירה להתנסות בפתרונות חדשים ותספק תובנות ושיתוף מידע
קרא עוד
קרא עוד
2/08/2021
יעל שועי מנהלת מחלקת קשרי מפעילים בקבוצת סלקום: "אנו בסלקום עובדים כל העת ביצירת רשת יציבה ועמידה אשר גדלה ומתאימה את עצמה לצרכים המשתנים.קרא עוד
14/07/2021
בכנס של חברת AVAYA, חשף אהרון קיטל, מהנדס המכירות בחברה, את הדור הבא של הבוט האינטרנטי, שיפעל דרך AVAYA One cloud. "נגמרו הימים שאנחנו לא מקבלים מענה מהבוט, נוכל לבקש הכל והוא יבצע הכל"
קרא עוד
קרא עוד
27/05/2021
המערכת החדשה מציגה חללי עיצוב בבית בתלת-מימד של דירת קבלן לדוגמהקרא עוד
13/05/2021
גור זמיר סמנכ"ל כספים: "הפתרון של אורקל יהפוך את שטראוס לחברה מבוססת-נתונים (data driven), ויאפשר לחטיבת הכספים להוביל את סדר היום באסטרטגיה העסקית ואת תהליך הצמיחה המשמעותי שהקבוצה עוברת"קרא עוד
11/05/2021
הפורטל משמש מנהלי ציי רכב לניהול ובקרה על צי הרכבים. מבוסס על פורטל הלקוחות "Tafnit Portal" שהינו חלק מפתרונות הענן של חברת מטריקס
קרא עוד
קרא עוד
6/05/2021
רכישת החברה תספק לבעלי חנויות אונליין שנבנו באמצעות Wix כלים נוספים לחיזוק הקשר עם לקוחותיהם ותסייע להם לבנות עימם מערכות יחסים ארוכות טווחקרא עוד