בית בלב מעלה קמפיין להשקת דיור מוגן בפתח תקווה
קמפיין חדש לרשת הדיור המוגן ״בית בלב״ בהשקת הבית החדש בפתח תקווה תחת הסלוגן 'חיים חדשים מתחילים בלב'. הקמפיין יהווה את יריית הפתיחה לשיווק הבית החדש בעיר פתח תקווה, והוא מבוסס על דקומנטריה של בני הגיל השלישי ומציג את חיי היום יום שלהם: מה חשוב להם, על מה הם יכולים לוותר ועל מה לא. בני ה- 70 החדשים לא מוותרים על איכות חיים, חיים לפי בחירתם ולא מוותרים על עניין וריגוש בחיים. היום יותר מתמיד, בני הגיל השלישי יכולים להגשים חלומות ישנים, לחלום חלומות חדשים ולהגשימם, להכיר חברים חדשים, ולבנות גם קריירה חדשה. כל זאת מאפשרת רשת בית בלב המובילה במקצועיות ובשרות לבני הגיל השלישי.
הקמפיין שעלותו מוערכת בכ-2 מליון ₪, יעלה בימים הקרובים בטלוויזיה, בעיתונות ארצית ומקומית, במדיה הדיגיטלית ובשילוט חוצות.
"העלייה בתוחלת החיים, מגדילה את קבוצת בני הגיל השלישי משנה לשנה ומחייבת אותנו כחברה לדאוג גם לאיכות חייהם", מסבירה רחלי טורטון סמנכל"ית השיווק של רשת בית בלב. " כמי שמלווים את בני הגיל השלישי כבר קרוב לשלושה עשורים, אנו יודעים כי מדובר באוכלוסיה המחפשת בראש ובראשונה בית. זאת ראייתנו בכל בתי הרשת, הן בבתים הקיימים והן בבית החדש בפתח תקווה. מעבר לתחושה הביתית עליה אנו מקפידים, אנו שמים דגש על איכות חיים ללא פשרות המחייבת אותנו לדאוג גם לביטחון, לשרותים המותאמים לצרכי בני הגיל, כמו גם לסביבה חברתית מגוונת, ולאפשרות להמשיך להתפתח ולחוות חוויות חדשות וכל זאת בסביבה עירונית במרכז הארץ".
רשת ״בית בלב״ מונה כ- 900 יחידות דיור ב-5 בתי דיור מוגן בפרישה ארצית. במקביל, מנהלת הרשת 6 מרכזים רפואיים שיקומיים ובהם ולמעלה מ- 900 מיטות אשפוז ברחבי הארץ והיא הרשת הגדולה והמקצועית ביותר בתחום הטיפול באוכלוסיית הגיל השלישי.
משרד הפרסום: Parazar של דן בן-ארי ואודי גנס.
חברת הפקה: פארדיסו
במאי: יניב קציר
כתבות נוספות
-
7/01/2021הקמפיין יופץ בחשיפה גלובלית ל- 337 משקי הבית הצופים ב- CNN קרא עוד
-
25/12/2020רוני שחם, סמנכ"ל שיווק ומכירות פרוקטר אנד גמבל בישראל: "לינוי אשרם היא גם מודל לחיקוי לנשים צעירות" קרא עוד
-
10/12/2020"החטיף עונה על צורך ממשי שעלה מצרכנים המחפשים פתרונות טובים ואיכותיים יותר על מדף החטיפים, בלי להתפשר על החוויה ה'חטיפית' הכייפית", אמרה גלית מילוא, מנהלת תחום חטיפים באסם נסטלה. קרא עוד
-
10/12/2020הקמפיין ישלב משפיענים מתחומי הבריאות, הקולינריה והספורט קרא עוד
-
26/11/2020אורית מנבר סמנכ"לית שיווק רולדין אמרה היום: "רולדין מקבלת השראות מכל העולם ותמיד אנחנו מחפשים את הדבר הבא. השנה הייתה מאתגרת במיוחד עבורנו בעקבות משבר הקורנה, לכן כשנחשפנו ליצירות האמנות של אן סופי ידענו שהאמנות שאן יוצרת מתחברת לאמנות הסופגניות של רולדין." קרא עוד
-
27/10/2020בשל הסגר וההגבלות הוחלט לקיים את צילומי הקמפיין החדש במגדל בו מתגוררת אלחמיסטר קרא עוד
-
22/10/2020כבר בשעות הראשונות של המיזם קיבלו באירוקה עשרות רבות של פניות מאמנים לתת במה ליצירותיהם קרא עוד
-
18/10/2020Quik משיקים לראשונה בארץ קמפיין טלוויזיוני שהוא בעצם סרט אימה קצר קרא עוד
-
8/10/2020מחלקת הדיגיטל של גלאי החליטה לרכב על מגמת הוספת הכיתוב לתמונת הפרופיל שהחל בכיתוב המחאה "לך" קרא עוד
-
1/09/2020דבל'ה גליקמן שמככב בקמפיין לצד פרזנטור הבנק, דביר בנדק, ממשיך עם דמותו המיתולוגית של "שאול בעל חנות חמניות" קרא עוד