חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

חברת 'נאוברנד' יוצאת בקמפיין לרגל השקת סדרת סוכריות ללא סוכר

תחת הסלוגן:Endless Taste, Zero Sugar באמצעות משרד הפרסום 'דבי ורון'.

צילום: ליאור קסון (הגדל)

מותג הסוכריות הבינ"ל : ZERO CANDIES מבית יצרן הסוכריות היווני המוביל  LAVDASישווק לראשונה בישראל בשלושה טעמים חדשניים של תפוז, מנטה וחמאה, המיוצרים בטכנולוגיה פורצת דרך, המשלבת לראשונה מילוי קרם שוקולד בלגי עשיר. זאת לצד ארבעה טעמים נוספים: אייס בלו מרענן, תות חלבי, לימון עם ויטמין סי ואספרסו קרמי. 

  

השקת הסוכריות תלווה בקמפיין פרסום ארצי ברוח המותג שיעלה לאוויר באמצעות משרד הפרסום דבי ורון בתחילת אוגוסט (8.8) ברשתות החברתיות, בדיגיטל ובנקודות המכירה בהשקעה מאסיבית,  וזאת במטרה לעורר את שוק הסוכריות ללא סוכר, המוערך בכ-30 מיליון ₪, לפנות לקהלים חדשים ולייצר הזדמנויות צריכה חדשות יום יומיות.

 

הקמפיין צעיר והאופנתי מציג תקריבים של שפתיים בצבעים עזים הממחישים את החוויה הסנסורית, את החדשנות ומשחקי טעמים שמשלבים הנאה וכיף ללא תחושת אשמה . (0% סוכר)

 

רעות וקנין, מנכ"לית 'נאוברנד': "כחלק מתפיסת החברה ושאיפתה לעצב מחדש את שוק המזון בישראל,  ולאחר ביצוע מחקרי עומק, אנו מתרגשים להביא בשורה אמיתית לשוק הסוכריות הקשות. הפיתוח החדשני של הסוכריות, גם בהיבט של הטעם וגם בפן הטכני של עיצוב האריזה, ייצר אלטרנטיבה איכותית לקיים בשוק וישנה את הרגלי צריכת הסוכריות הקשות ללא סוכר בישראל".

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד