חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

פמינה עולה בקמפיין חדש בהובלת בר רפאלי

בר רפאלי לפמינה. צילום: אייל נבו (הגדל)
בר רפאלי לפמינה. צילום: אייל נבו

מותג החזיות וההלבשה התחתונה FEMINAעולה עם קמפיין חדש בכיכובה של הפרזנטורית - הדוגמנית ואשת העסקים, בר רפאלי.הקמפיין הופק בשיתוף אנשי הפרסום והקראייטיב רונה יעקובי ועידו בן דור והוא מציג את את שיר הילדות הנוסטלגי "ברי ברה פוטה ברה" בהתאמה לתכני המותג ועם מילים חדשות כאשר את הגרסה החדשה לשיר הפופולארי שרות האחיות לירון וטלי כרקוקלי בעיבודו של תומר בירן. הקמפיין בויים וצולם על ידי צלם האופנה אייל נבו ועם הסטיילינג של סיימון אלמלם.


בקמפיין ההלבשה התחתונה החדש של FEMINA ניתן לראות את הפרזנטורית בר רפאלי לובשת דגמי מפתח נבחרים של המותג לצד דגמים מקולקציית הקפסולה שתכנס בקרוב לרשת. בסרט, בר מתנועעת ורוקדת על סט הצילום בטבעיות ונינוחות. סרט הפרסומת צולם בגווני השחור לבן המעבירים מסר של אלגנטיות ואופנתיות התואם את הפרזנטורית רפאלי ואת הקו העיצובי של המותג. שיר הפרסומת הוא עיבוד מחודש לשיר הרחוב "ברי ברה פוטה ברה" שמתבצע על ידי פריטה על השפתיים וטפיחה על לחיים מלאות אוויר. מילות השיר הותאמו לערכי המותג והן: "BAR, BAR PUT A BRA. PUT A BRA, BAR, PUT A BRA."

הקמפיין שעולה בשווי השקעה של 2.5M יעלה בטלוויזיה, בחסויות בתוכנית הטלוויזיה חתונה ממבט ראשון, בשילוט חוצות בפריסה ארצית ברכבת ישראל, בכל ערוצי הדיגיטל ובפריסה רחבה של שילוט בקניונים.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד