חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

קמפיין טלויזיה חדש לשופרסל דיל באמצעות משרד הפרסום "גיתם" בהשקעה של מיליון וחצי שקל

קמפיין טלויזיה חדש לשופרסל דיל באמצעות משרד הפרסום "גיתם" בהשקעה של מיליון וחצי שקל.

הקמפיין יעלה בערוצים 2, 10 ו- 24 עם  2 סרטי תדמית חדשים הממשיכים את האסטרטגיה של שופרסל דיל, תחת הסלוגן "הכסף שלך קונה יותר".

ירון דור, סמנכ"ל השיווק של שופרסל, אמר היום כי הקמפיין הפרסומי ממשיך את השפה הקיימת לשופרסל דיל ומהווה אבולוציה לסרטי ההשקה שבה  אין אנו מציגים מחירים ומבצעים אלה מעבירים את  עוצמת המותג  עם שימוש בהומור וצילומים מחוץ לרצפת הסופר עם המסר אותו אנו רוצים להעביר.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד