חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

אישיווק השבוע: אביטל הראל, מנהלת מותג מכבי care

אישיווק השבוע: אביטל הראל, מנהלת מותג מכבי care (הגדל)
  • שם איש השיווק ותפקיד: אביטל הראל, מנהלת מותג מכבי care
  • שם החברה: מכבי care
  • שנת הקמה: 2005

פרופיל

אביטל הראל, מתגוררת בחיפה עם בן זוגה, משמשת כמנהלת מותג מכבי care מזה כשנתיים. במסגרת תפקידה אחראית הראל על תכנון ובניית התוכנית השיווקית של החברה ותקציבה, נראות  ושפת המותג, מנהלת מחלקת התעמולה , אחראית על פעילות ה- BTL של החברה, כתיבת תכנים מקצועיים, קמפיינים ומהלכים שיווקים, בחירת מוצרים ליח"צ ופרסום ושותפה לבחירת ליין מוצרי החברה. בעברה שימשה אביטל כמנהלת השיווק של חברת סולגאר. הראל בעלת הכשרה בנטורופתיה ובשיווק.

 

רקע
מכבי
care  - המותג הפרטי מבית מכבי שירותי בריאות. החברה משווקת מגוון רחב של מוצרי בריאות העומדים בסטנדרטים קפדניים של איכות, ידע ושרות. מתמחה בתחום תרופות ללא מרשם (OTC) , ויטמינים ותוספי תזונה, ציוד רפואי וסדרת מוצרים דרמוקוסמטיים. תו האיכות של מכבי שירותי בריאות מוטבע על כל מוצר של מכבי Care.

 

 

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?


מתיחת פנים למותג, הכוללת  שפה ויזואלית חדשה ללוגו, לאריזות ולתוויות. מדובר במהלך אסטרטגי בעל משמעויות שיווקיות נרחבות. צעד זה בא להדגיש את הייחודיות של מוצרינו, ואת מכבי
care כחברה דינמית, צומחת, מתפתחת ומובילה בתחום מוצרי הבריאות בישראל.

 

להדגשת המסר בחרנו בשפה חזותית המציגה קו מינימליסטי ונקי המאופיין בכיתוב עדין, ועם זאת כולל דימויים ויזואליים מוחשיים. כל אלה יוצרים תוצאה אמינה ואלגנטית המבליטה את ערכי המותג: בריאות, טבעיות, טיפוח, חיוניות, אנושיות ומקצועיות. השינוי החזותי מבטא את הדרך הארוכה שעברה מכבי care מאז הקמתה בסוף שנת 2005 כמותג פרטי מבית מכבי שירותי בריאות. המותג הביא עמו רוח חדשה של איכות ושל שירות.

 

לאחרונה יצאנו עם סדרת מוצרי "נחמה care" להתמודדות עם תופעת הכינים ברוח הספר "הכינה נחמה". מדובר בליין מוצרים להיגיינת הראש ולסיוע בטיפול בתופעת הכינים הכולל שמפו, מסרק והספר "הכינה נחמה", הליין חדשני שעוצב ברוח הספר המוכר ואהוב וטומן בחובו גם ערך מוסף חינוכי. 

 

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?


פעילות
BTL לתמיכה במוצרי המותג, הכוללת שיחה עם הצרכן בגובה העיניים, מיתוג פרסום ואבזור נקודת המכירה- המקום אליו מגיע הצרכן על מנת למצוא פתרון לבעייתו. עבודת תעמולה הכוללת שיחה אישית עם הרופא, חלוקת חומרים מקצועיים, פגישה עם קובע הדעה – בר סמכא המנתב את המטופל לקבל את הפיתרון הנכון, האיכותי והמקצועי לבעייתו במחיר הוגן.

 

  1. כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?


לקראת חודש נובמבר מתגבשת לה התוכנית השיווקית לשנה הבאה, כך שתשיק עם חזון החברה ויעדיה. התוכנית השיווקית כוללת חשיבה אודות צרכי שוק, טרנדים מובילים, מוצרים חדשים ומתחרים. לפיכך מוגשת תוכנית שיווק מפורטת הכוללת את אלה האחרונים. אישור תוכנית השיווק ותקציבה עוברת את אישורה הסופי של מנכ"לית החברה- מדונה חובל.

 

  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה


טבע- השקת סדרת מוצרים דרמוקוסמטיים עם אפיל רפואי, המשתלב עם המגמה העולמית למציאת פתרונות לבעיות בעור לפני המעבר לתרופות. מהלך שהתאים לאסטרטגיה השיווקית שעל פיה פועלת גם מכבי
Care.

 

 

השאלון האישי:

 

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
סטיב ג'ובס

·         מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? 
"הסיפור של גוגל" / דיוויד א' וייז ומארק מאלסיד

·         עיתון/ מגזין מועדף
דה מרקר

·         דף הבית שלך באינטרנט
Google

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
טאצה ד'אורו – נווה צדק, הבית התאילנדי

·         מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
פורד פוקס

·         מהו ג'וב חלומותיך?
תחום השיווק – בדיוק מה שאני עושה כיום

·         חופשה חלומית:
מדגסקר

עוד ב"אישיווק"

עבור לתוכן העמוד