אישיווק השבוע: שלום ג'ינשווילי ,מנכ"ל רשת "קרמיק דיפו"
שם איש השיווק ותפקיד: שלום ג'ינשווילי ,מנכ"ל
שם החברה: רשת "קרמיק דיפו"
שנת הקמה: 2006
מספר עובדים: 58
פרופיל
שלום ג'ינשווילי,47 , נשוי+6, מכהן כמנכ"ל רשת קרמיק דיפו ומבעלי החברה מזה כ-4 שנים, ג'ינשווילי נחשב לבעל ניסיון רחב בתחום רשתות עיצוב הבית והקרמיקה במסגרת תפקידו יזם מהפכה בשוק הקרמיקה עם יצירת קונספט מכירתי חדשני בתחום שנשען עד כה על אופי תדמיתי של מהפך שהוביל את הרשת להתרחבות ולצמיחה של 30% השנה. בעברו שימש כסמנכ"ל לוגיסטיקה ותפעול בנגב קרמיקה .
רקע
קרמיק דיפו, הינה רשת המתמחה בשיווק מוצרי ריצוף, חיפוי וכלים סניטאריים אשר חרטה על דגלה להציע ללקוח את סל המוצרים במחיר המשתלם ביותר לצד שירות, אמינות ומקצועיות, לראשונה, בשיטת "שלם וקח". "קרמיק דיפו" הינה רשת ההבי דיסקאונט הראשונה בשוק שהוקמה מתוך גישה שיווקית שונה המציגה ללקוח באופן קבוע את המחיר הסופי והזול ביותר שניתן להציע, ללא כל מיקוח ומשא ומתן (מלבד הנחה של 3% על קניה במזומן). הרשת מציעה מגוון מוצרים ומותגים זהה לזה הנמכר אצל יתר שחקני השוק ומתחייבת למחיר הזול ביותר. כיום מונה הרשת 6 סניפים ובכוונתה לפתוח בשנתיים הקרובות 5 נוספים. ג'נשווילי צופה כי בשנים הקרובות יחול שינוי במבנה השוק לדבריו "מאזן הכוחות הקיים עומד להשתנות ,הלקוח הישראלי השכיל והבין שעל תפאורת אולמות התצוגה אין צורך לשלם, ומצד שני הוא מעוניין ברשת שתעניק לו בטחון וחווית קנייה" .
מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
קמפיין השוואתי מול שאר שחקני השוק שחשף פערים חסרי היגיון על אותם מוצרים . בקמפיין, הוצגו מוצרים בקטגוריות שונות בסל המשפץ, והועמדו למבחן השוואתי מול יתר הרשתות והחברות הפעילות בשוק כמו נגב, אלוני ועוד. הרעיון מאחורי הקמפיין הוא להעניק ללקוח נקודת מחשבה שיבדוק וישווה ולא יבחר באולמות התצוגה הנוצצים אלא במחיר הטוב ביותר. בקרמיק דיפו יצרנו מערך לוגיסטי, שירותי ותפעולי השונה מיתר שחקני השוק, מה שמאפשר לנו להציע מחיר הוגן ואטרקטיבי והכי חשוב להתחייב לסל השיפוץ הזול ביותר. הקמפיין עלה באמצעות משרד הפרסום סיגאווי&סיגאווי בהשקעה של 1.3 מיליון שח' וכלל רדיו, שלטי חוצות, מודעות בעיתונות הארצית ופרסום על גבי אוטובוסים.
על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
פרסום בגזרת המקו
כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?
תקציב השיווק נקבע ע"פ יעדי המכירה ואחוז קבוע הנגזר מנתונים אלו בהתאם ליעדי החברה לפתיחת סניפים ולחזונה. צוות ההנהלה קובע את מטרות החברה ומציב יעדים להשגה בשנה הקרובה. כל מחלקה בחברה כותבת את תוכניותיה ונערכים דיונים על מנת לסנכרן בין התוכניות, לכל מחלקה מוגדר תקציב המחולק לתת סעיפים שבעזרתו עליה להשיג את היעדים. בנוסף, התקציב השנתי לפעילות השיווק לוקח בחשבון מעבר לנושא היעדים את עונות השנה, חגים וכדומה. בכל תקציב נגזר אחוז מסוים הנשמר לפעילות לא מתוכננת והוא מתועל במידת הצורך לחיזוק סניף או קטגוריה ש
תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
רשת "חרש" על מתיחת הפנים והשינוי התדמיתי שעברה בשנה האחרונה שכלל השקת לוגו ואולמות תצוגה חדשים.
הש
איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
נוחי דנקנר
מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
שיווק כלוחמת גרילה מאת ג'יי קונרד לוינסון
עיתון/ מגזין מועדף
דה מרקר וגלובס
דף הבית שלך באינטרנט
גלובס
רטרוטוי במושב א
מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
סקודה סופראב
מהו ג'וב חלומותיך?
תפקידי כיום
חופשה חלומית:
עם כל המשפחה בצפון הארץ
עוד ב"אישיווק"
-
17/11/2021הטיפ של זוהר למתחילים בשיווק הוא ללמוד היכן נמצא קהל היעד, והיא ממליצה לכולם ללמוד מחווית הקניה של CASPER. קרא עוד
-
13/10/2021"לחבק את הלקוחות הקיימים", כך מגדיר את גלעד רבינר את אחת הדרכים להתמודד עם מגיפת הקורונה. הכירו את אישיווק השבוע קרא עוד
-
4/10/2021השופטים: "מקס הוא מפורצי הדרך של חנויות הדיסקאונט בישראל אשר יצר תרבות צריכה חדשה עם חנות שניתן למצוא בה הכל."
קרא עוד -
22/07/2021שיחה עם יוני ארליך, סמנכ"ל השיווק של מי עדן לרגל החזרה לקמפיינים קרא עוד
-
14/07/2021איגוד השיווק הישראלי בחר בענת פרץ דוידי לאשת השיווק של החודש, בזכות מהלך שיווקי אשר גרם לשינוי חווית השירות והתנהגות הצרכנים בקטגוריית מוצרי גמר לבית בתחום ענף הבנייה - הקמת ערוץ דיגיטלי – "My Aloni"
קרא עוד -
25/03/2021אני מאוד אוהב דברים לא שגרתיים וייחודיים. חברות שלוקחות נושאים מהמציאות ומחיי היומיום ומשלבות אותם בתכנים השיווקיים שלהם תמיד מושכות יותר בעייני. קרא עוד
-
9/02/2021עופר מנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של החברה כבר מעל ל10 שנים, מתמחה ביצירת פלטפורמה שיווקית המחברת בין הצרכן למותג והחברה ואחראי על הקמת מותג הפרמיום הישראלי הראשון בארץ קרא עוד
-
7/02/2021"לא לפחד מעבודה קשה" ממליצה מיטל רובין למתחילים בעולם השיווק, ומפרגנת למהלך מלאכים בלבן של טרה. קרא עוד
-
4/06/2020תשכחו שאתם אנשי שיווק ומכירות. עצם הטייטל הוא מאוד טריקי. אומרת פז דווידביץ' במדור השבוע, מנכ"לית שותפה בחברת בניית האפליקציות המצליחה קרא עוד
-
19/03/2020בני פלומן מוביל את השיווק של חברה להשקעות נדל"ן בארה"ב, תוך שהוא מתמודד עם התדמית הבעייתית שהתחום צבר. איזה דמות השפיעה עליו? מורה ציור ביסודי. מוזמנים להכיר. קרא עוד