חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

שידור חי של PressCast מועידת השיווק השנתית של המגזין פורבס

חברת PressCast העבירה הבוקר בשידור חי את פאנל הבכירים מועידת השיווק השנתית של המגאזין פורבס, כאשר בסיומו הוקצבו חמש-עשרה דקות לשאלות של המוזמנים מהבית אותן הפנו ישירות באמצעות צ'אט און ליין אל המשתתף הרצוי להם.

 

הפאנל דן בנושאי מפתח כגון:  האינטרנט, שיווק אחד לאחד, שיווק ללא חנות, פנייה אישית - לאן?'. והנחה אותו מר אליעוז רבין, מחבר הספר 'נכתב עבור מי שרצה לעבוד לפי הספר, אבל לא ידע על איזה ספר מדובר'. בפאנל השתתפו אנשי שיווק ומכירות, בהם: גברת ריקי דרורי סמנכ"לGoogle  לשיווק, מר אחיה פריד סמנכ"ל שיווק ומכירות AIG, מר איל בירן מנהל אגף בנקאות ישירה, בנק לאומי ומר איתמר אלטלף מנהל אגף שיווק פלאפון.

 

גדי סוקניק, מיוזמי PressCast : "המערכת מספקת הזדמנות פז להגשמת חלום בקרב דוברים ואנשי תקשורת רבים שכן היא מאפשרת את העברתם של אירועי תקשורת מכל מקום בעולם בזמן אמת. כך יכולים הן אנשי תקשורת והן הציבור הרחב ליהנות מצפייה בשידורים ישירים ומהשתתפות בדיונים און-ליין. כל השידורים מועברים בשיטת ה wireless ממש בעת ההתרחשות וניתן לצפות בהם מכל מחשב ומכל מקום ולהשתתף באופן פעיל בצא'ט".

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד