חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

מותג "תבליני מימון" נכנס לעשור העשירי להיווסדו ומשיק מיתוג חדש

מותג "תבליני מימון" נכנס בימים אלה לעשור העשירי להיווסדו ויוצא במהלך שיווקי רחב היקף, הכולל מיתוג מחדש - השקת לוגו ועיצוב חדש לאריזות, והשקת ליין האריזות ב-6 גדלים וסוגים המותאמים לרמת הביקוש והצריכה של התבלינים השונים. היקף ההשקעה הכולל במהלך הוא כמיליון ₪.

מותג "תבליני מימון" נוסד בידי הסבא טני מימון ז"ל בשנת 1922 בטוניס והחל לפעול בבאר שבע בשנות ה-50 עם עלייתו של מימון ז"ל ארצה, והמשיך עם בנו אברהם מימון אשר ייסד את חזון תעשיית התבלינים.

"תבליני מימון" מוביל בשוק התבלינים בשוק הקמעונאי (המבורקד), בנתח שוק של 30% (פי 2.5 מהמותג שאחריו, עם 12%) - לפי נתוני סטורנקסט 2012. החברה צומחת באופן מתמיד וב-14 השנים האחרונות הכפילה את מכירותיה בכל 4 שנים. לחברה 187 תבלינים ותערובות מתוכם 87 לצרכן הפרטי.

מהלך המיתוג מחדש כולל השקת לוגו ואריזות חדשות. הלוגו החדש, המזכיר בצורתו כוכב אניס, מורכב מתבלינים טריים וצבעוניים ומסמל את שושנת הרוחות, המשקפת את אחד מערכי העל של המותג: איתור המקורות הטובים ביותר בעולם לתבלינים, במטרה להעניק ללקוחות תבלינים איכותיים, ארומטיים ו- 100% טהורים - ללא חומרים משמרים וללא "תוספות" (עמילן, מונוסודיום גלוטמט, אורז, דוחן וכד').

"מטרת המהלך השיווקי היא להגדיל את המודעות למותג ולערכיו - מומחיות ואיכות שבאים לידי ביטוי באיתור מקורות התבלין הטובים בעולם ותהליכי ייצור ובקרת איכות בלתי מתפשרים, מסביר כפיר מימון, סמנכ"ל פיתוח עסקי ב"תבליני מימון". "חשוב לנו שהצרכנים ידעו שהם קונים קנייה בטוחה ולכן גם הוספנו את החותמת 100% טהור על אריזות התבלינים".

לדבריו, התבלין מהווה כ- 0.25% מסל הקנייה, כלומר זניח ביותר. לשם המחשה - בקנייה חודשית בסך 2,000 ₪, מדובר יהיה בהוצאה של כ-5 ₪ בלבד. מנגד, ניצבת חשיבותו המשמעותית של תבלין איכותי לטיב האוכל והתבשיל. "הצרכן מבין שלא כדאי 'לחסוך' ולרכוש תבלין נחות שיחסוך לו שקלים בודדים בשנה  אבל ייפגע בהנאתו מאוכל – כל השנה", הסביר מימון, "אנו מייצרים תבלינים 100% טהורים, באיכות הכי טובה שאפשר. השימוש בתבלין 100% טהור חסכוני יותר - משום שטעמו אמיתי ומודגש ולכן יש צורך בכמות קטנה ממנו בכל שימוש, כך שבסופו של דבר היקר יוצא הזול".

יש לציין כי "תבליני מימון" שולט בכל שרשרת האספקה - איתור מקורות וזנים בעולם, רכישה וייבוא של התבלינים, טחינתם/גריסתם ואריזתם לצרכן הסופי.

ליאור מימון (אחיו של כפיר מימון), המשמש כסמנכ"ל שרשרת האספקה בחברה, אמון על איתור הזנים והמקורות הטובים בעולם. "אני פועל מתוך שליחות ואמונה שחובה עליי לאתר את התבלינים הכי טובים שיש בעולם", אומר ליאור, שעבודתו מחייבת אותו לבקר במקומות נידחים בעולם 10-12 פעמים בשנה.

עוד ציין כפיר מימון כי "לאחר בדיקה של נתוני הצריכה, החלטנו לכלול במהלך השיווקי של המיתוג מחדש גם השקה של 6 סוגים שונים של אריזות, המותאמות לביקוש ולצריכה בשוק, כך שהצרכן יוכל ליהנות מהתבלינים ולהשתמש בהם באופן אופטימאלי".

עבור לתוכן העמוד